;
سرگرمی

با پیدا کردن کد در کمتر از 15 ثانیه ضریب هوشی خود را آزمایش کنید!

پیدا کردن کد سه رقمی: با پیدا کردن کد سه رقمی، مهارت های ریاضی خود را به چالش بکشید! حل این معمای ریاضی باعث می شود به تفکر منطقی خود افتخار کنید. پازل امروز یک بازی منطقی کلاسیک است که مهارت های شناختی شما را به چالش می کشد. این پازل شامل یافتن یک کد 3 رقمی با استفاده از سرنخ های ارائه شده در تصویر است.

تصویر حاوی پنج ترکیب از اعداد است که اشتباه هستند، اما این ترکیب‌ها سرنخ‌هایی را ارائه می‌دهند که یافتن کد صحیح  را ممکن میکند. تست‌های منطقی و فکری مانند این‌ها به طور فزاینده‌ای در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب شده‌اند و مردم دوست دارند هوش ذهنی خود را با تلاش برای «یافتن کد» آزمایش کنند. بنابراین اگر برای چالشی آماده هستید و فکر می‌کنید که برای حل این معما چیزهایی دارید ، بیایید شروع کنیم!

برای پیدا کردن کد سه رقمی، باید با دقت نگاه کنید و تمرکز کنید. کد 3 رقمی را می توان با نگاه کردن به نقاط رنگی که پس از هر ترکیب از 3 عدد قرار داده شده است پیدا کرد. نقطه سیاه نشان می دهد که یکی از اعداد وجود ندارد، نقطه زرد نشان می دهد که یکی از اعداد وجود دارد اما در کادر سمت راست نیست و نقطه سبز نشان می دهد که یکی از اعداد در کادر سمت راست وجود دارد. این چالش در سطح دشواری است و نیاز به مشاهده دقیق دارد.

16 چهره انسان و حیوان در تصویر وجود داره؛ میتونی علامت بزنی؟

تصویر پیدا کردن کد سه رقمی

پیدا کردن کد سه رقمی 1

.

.

.

 

آموزش ذهن منطقی شما یک گام اساسی برای حل معمای روز است. مهم است که مغز خود را تمرین دهید تا مهارت های تفکر انتقادی خود را تقویت کنید و به شما کمک کند خارج از چارچوب ذهنی خود فکر کنید. با آموزش مغز خود، می توانید توانایی های حل مسئله خود را تقویت کنید و در یافتن راه حل های سریع و کارآمد ماهر شوید.

علاوه بر این، آموزش ذهن منطقی شما می تواند به شما کمک کند تا حافظه بهتری را ایجاد کنید و به شما امکان می دهد کدهای هر پازل را راحت تر به خاطر بسپارید. آموزش ذهن منطقی شما یک سرمایه گذاری سودمند است که می تواند پاداش های بلندمدتی را از نظر چابکی ذهنی بهبود یافته و مهارت های حل مسئله افزایش دهد.

.

.

.

پاسخ پیدا کردن کد سه رقمی

تست چالشی: کدوم یکی از خانوم های تصویر قبل از زندانی شدن قرار بوده ازدواج کنه؟

پیدا کردن کد سه رقمی 2

آیا پیدا کردن کد سه رقمی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت کدوم فصل به دنیا اومدی+ نتیجه را حتمن بخوانید

حتمن بخوانید: ماجرای مردی در حمام زنانه که زنان را کیسه می کشید!

از دست ندهید: داستان معروف دزد اصفهانی زرنگتره یا دزد شیرازی؟

تست شخصیت: فردی تندخو هستید یا آرام؟ یک چتر انتخاب کنید و ما ویژگی غالب شما را آشکار خواهیم کرد!

با به چالش کشیدن خودتان آیا می توانید میمون پنهان را حداکثر در 10 ثانیه ببینید؟!

تست شخصیت شناسی: یک ظرف آجیل انتخاب کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا