;
سرگرمی

آزمون هوش پیدا کردن عدد تنها؛ فقط یک فرد باهوش میتواند در 10 ثانیه بگوید کدام عدد زیر با بقیه متفاوت است و سنخیتی با آنها ندارد؟

ضریب هوشی خود را با آزمون هوش پیدا کردن عدد تنها آزمایش کنید، کافی است که فقط در کمتر از 10 ثانیه بگویید کدام عدد با بقیه اعداد فرق می کند و هیچ گونه سنخیتی با آنها ندارد. پس با توجه به آنچه گفته شد آیا آماده اید تا مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید؟

ببینید آیا می توانید این چالش هوشی را با پیدا کردن عدد متفاوت حل کنید و ضریب بالای هوشی خود را ثابت کنید!

 

تصویر آزمون هوش پیدا کردن عدد تنها

آزمون هوش پیدا کردن عدد تنها 1

.

.

.

پازل ها، بازی های فکری و تست های هوش به طور فزاینده ای در شبکه های اجتماعی محبوب شده اند و روشی سرگرم کننده و عالی برای گذراندن زمان ارائه می دهند. بازی های فکری روشی موثر برای آزمایش و آموزش مهارت های حل مسئله و همچنین توانایی شما برای تفکر منطقی و سریع است. آنها اغلب به خلاقیت و تفکر انتقادی نیاز دارند، دو ویژگی بسیار مهم در دنیای مدرن. بنابراین، اگر آماده‌اید ظرفیت ذهنی‌تان را آزمایش کنید، پیش بروید و سعی کنید آزمون هوش پیدا کردن عدد تنها را حل کنید!

.

.

.

پاسخ آزمون هوش پیدا کردن عدد تنها

این کار نیاز به کمی دقت و تمرکز و البته مسائل ریز ریاضی داشت،همه اعداد موجود در تصویر بر عدد 7 بخش پذیرند بجز عدد 142.پس این عدد تنها عددی می باشد که با بقیه متفاوت می باشد و تنها هست.

آزمون هوش پیدا کردن عدد تنها 2

آیا آزمون هوش پیدا کردن عدد تنها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا