;
سرگرمی

آزمون هوش رمز مجلس خصوصی؛ فقط یک نابغه قادر به فهمیدن رمز مجلس خصوصی در 8 ثانیه می باشد.

آزمون هوش رمز مجلس خصوصی؛ در تصویر آزمون هوش رمز مجلس خصوصی ما فردی به بنت را مشاهده میکنیم که برای رفتن به یک مجلس خصوصی در کنار ورودی در مجلس به کمین می نشیند تا رمز عبور را بفهمد،دو نفر وارد می شود و به نگهبان رمز خود را می گویند،نگهبان از فرد اول می پرسد دوازده و وی نیز شش می گوید، از فرد دوم می پرسد شش و وی نیز جواب می دهد دو و وارد مجلس می شود.

حالا بنت پیش نگهبان می رود و وی به بنت می گوید ده،به نظر شما بنت باید چه عددی بگوید تا بتواند وارد مجلس شود؟میتونی  در 8 ثانیه جواب بدی؟

 

تصویر آزمون هوش رمز مجلس خصوصی

آزمون هوش رمز مجلس خصوصی 1

.

.

.

بسیاری از سوالات هوش تصویری به گونه ای طراحی می شوند که شما برای پاسخگویی نیاز دارید از دقت، تمرکز، بینایی و نیز قوه تحلیل و منطق خود استفاده کنید. همین مسئله باعث می شود که مغز شما فعال تر شود. افزایش فعالیت مغزی می تواند در بلند مدت هم سلامت مغز شما را تضمین کند و هم در رشد مهارت ها و توانائی های شناختی نقش اصلی دارند.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش رمز مجلس خصوصی

هما نطور که اشاره شد این گونه سوالات هوش تصویری نیازمند دقت و تمرکز زیادی می باشد،اگر به متن اولیه دقت میکردین متوجه می شدین که نگهبان هر عددی را که میگوید مهمانان تعداد حروف عدد را می گویند و بنت نیز برای ورو باید تعداد حروف عدد ده را بگوید که می شود دو ، تا نگهبان به وی اجازه ورود به مجلس را دهد.

آزمون هوش رمز مجلس خصوصی 2

آیا آزمون هوش رمز مجلس خصوصی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 16 =

دکمه بازگشت به بالا