;
سرگرمی

آزمون بینایی باغچه خانگی: 90 درصد مردم گربه را نمی بینند!

آزمون بینایی باغچه خانگی: آیا محدودیتی برای گربه ها وجود دارد؟ کسانی که با گربه‌سانان زندگی می‌کنند می‌دانند که مانند نینجاهای کوچک هستند و می‌توانند بدون زحمت به غیرقابل دسترس‌ترین نقاط خانه شما برسند.

مهارت‌های آکروباتیک آن‌ها باعث می‌شود که به راحتی به زوایای مخفی وارد شوند. و آنها می توانند همه این کارها را به روشی تقریباً نامرئی انجام دهند، زیرا اشیاء و مناظر را به مکان های مخفیگاه عالی برای بازی، شکار یا حتی دفاع از خود تبدیل می کنند.

در آزمون بینایی باغچه خانگی، یک گربه ملوس پنهان شده که اکثر کاربران در وهله اول اصلا متوجه آن نمی شوند، مگر اینکه ریزبینی بالایی داشته باشند و بتوانند مو را از ماست بیرون بکشند!

اینکه بعد از موشکافی و تامل زیاد گربه را پیدا کنید چندان افتخاری ندارد! بنابراین سعی کنید تنها در 5 ثانیه این موجود را با چشمانتان بیابید! آن وقت می توان گفت شما جزو اقلیت نادر تیزبین ها هستید!

تصویر کامل آزمون بینایی باغچه خانگی

آزمون بینایی باغچه خانگی1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون بینایی باغچه خانگی

همان طور که مشاهده می کنید گربه دقیقن در گوشه سمت راست باغچه مخفی شده است! دیدن گربه ای به این کوچکی برای اکثر چشم ها کار آسانی نیست.

جذاب و خواندنی: معشوقه های محمود درویش؛ از دختر اسرائیلی تا خواهر نزار قبانی!

خیلی جالب: حکایت نماز چهار هندو در مسجد مسلمانان از مثنوی معنوی مولانا

آزمون بینایی باغچه خانگی جواب

آیا آزمون بینایی باغچه خانگی را دوست داشتید؟ به نظرتان این تست ها تا چه حد در تقویت دقت و جزئی نگری ما می توانند موثر باشند؟ این آزمون ها که با آمدن اینترنت در سطح جهانی محبوب شده اند، تنها مورد علاقه کودکان و نوجوانان نیستند.

امروزه افراد بزرگسال زیادی نیز مشتاق هستند با حل کردن این آزمون ها اوقات فراغت شان را پر کنند. مخصوصا بزرگسالانی که یا بچه کوچک تری در خانه دارند یا کسب و کار آنلاین دارند.

بخش زیادی از فعالیت های سرگرمی کاربران به بازدید از سایت های سرگرمی مربوط می شود. مجله گفتنی از جمله سایت هایی است که در این زمینه با دقت زیاد فعالیت می کند و جدیدترین تست ها و معماهای سرگرمی را از به روزترین سایت ها و رسانه های خبری دنیا پوشش و نشر می دهد. اگر این معما را دوست داشتید حتما از مطالب جالب دیگر ما هم دیدن کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید برایتان جالب باشد

آیا به اندازه کافی دارای چشمانی تیز هستید که بتوانید 3 تغییر ظریف را درک کنید؟

جالبه: آیا آنقدر تیزبین هستید که 9 تفاوت تصویری گروه موسیقی روباه ها را در کمتر از 18 ثانیه پیدا کنید؟

ببینید: باهوشا بگن کدام زن زیبا، اوضاع اقتصادی چندان مناسبی ندارد؟

جالب: حکایت دسته گل به آب داده؛ برادران خوش قدم و بد قدم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا