;
سرگرمی

آیا آنقدر تیزبین هستید که 9 تفاوت تصویری گروه موسیقی روباه ها را در کمتر از 18 ثانیه پیدا کنید؟

تفاوت تصویری گروه موسیقی روباه ها: آیا اماده یک چالش هستید ؟ چشمان خود را با تفاوت تصویری گروه موسیقی روباه ها آزمایش کنید ! ما دو عکس در کنار هم داریم، هر دوی آنها روباه ها را در حال پخش موسیقی نشان می دهند. وظیفه شما این است که 9 تفاوت بین این دو تصویر را در عرض 18 ثانیه پیدا کنید. فکر نکنید کار آسانی است. حتی اگر بینایی تیزبینی داشته باشید، باید سریع و دقیق باشید تا بتوانید زمان را شکست دهید !

آیا به جزئیات توجه دارید؟ چرا خودتان را به چالش نمی کشید و ببینید آیا می‌توانید 9 تفاوت بین این روباه‌ها را در کمتر از 18 ثانیه در حال پخش موسیقی تشخیص دهید. این یک راه سرگرم کننده برای آزمایش مهارت های مشاهده ای شما و دیدن میزان توجه شما به جزئیات است. وقت آن است که چشمان عقابی خود را آزمایش کنید!

16 چهره انسان و حیوان در تصویر وجود داره؛ میتونی علامت بزنی؟

تصویر تفاوت تصویری گروه موسیقی روباه ها

تفاوت تصویری گروه موسیقی روباه ها 1

.

.

.

شما باید تمرکز کنید و با دقت مشاهده کنید تا هر 9 تفاوت را پیدا کنید. مطمئن شوید که به تمام جزئیات تصویر نگاه می کنید. از پس زمینه شروع کنید و سپس به سراغ روباه ها و سازهای آنها بروید. به چهره هر یک از آنها نگاه کنید، لباس آنها را بررسی کنید و جزئیات کوچکی را که ممکن است بین دو تصویر متفاوت باشد جستجو کنید. هنگامی که یک تفاوت را مشاهده کردید، نگاهی دقیق تر به اطراف بیندازید تا ببینید آیا تفاوت های بیشتری وجود دارد یا خیر! با کمی تمرکز و چشم تیزبین می توانید این چالش را در کمتر از 18 ثانیه با موفقیت به پایان برسانید.

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری گروه موسیقی روباه ها

حتمن انجام دهید: با جواب دادن به این 10 سوال؛ سن عقلی خود را بفهمید!

تفاوت تصویری گروه موسیقی روباه ها 2

آیا تفاوت تصویری گروه موسیقی روباه ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

پیشنهادی: داستان پهلوان پنبه؛ وقتی پهلوانان نمی میرند!

پیشنهادی: افسانه هندی کوزه ترک خورده که ماجرایی آموزنده دارد!

خیلی جالبه: کسی که صاحب اصلی گربه می باشد را میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی؟

اگه گوزن داخل تصویر رو پیدا کنی، چشات مثل جغد تیزه!

داستان غلام زیرکی که یک شبه وزیر شد!

میتونی بیگانه فضایی را در داخل هواپیما در 7 ثانیه شناسایی کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا