;
سرگرمی

آزمون بینایی صورتک یخ زده؛اگر مشکل بینایی ندارید در 10 ثانیه با پیدا کردن ایموجی متفاوت آن را ثابت کنید.

آزمون بینایی صورتک یخ زده؛ فقط گروه کوچکی از طرفداران تست های بینایی توانستند آزمون بینایی صورتک یخ زده را در این تصویر حل کنند و ایموجی متفاوت را ببینند. ثابت کنید که مشکل بینایی ندارید:پس ایموجی متفاوت را در 10 ثانیه پیدا کنید.

تست های بینایی سایت گفتنی نه تنها به این دلیل که حواس شما را به چالش می کشد، بلکه توانایی شما در حل مشکلات را نیز می سنجد. به همین دلیل آزمون بینایی صورتک یخ زده یک تست خوب و مفید می باشد.

 

تصویر آزمون بینایی صورتک یخ زده

آزمون بینایی صورتک یخ زده 1

.

.

.

برای این که بتوانید در چالش های تصویری موفق شوید، نکته مهم این است که باید حواس خاصی را تقویت کنید، شما بایستی چابکی بصری و آموزش مهارت های ذهنی خود را به حداکثر برسانید.چون تنها در این صورت است که به راحتی میتوانید مشکل را  شناسایی و پیدا کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی صورتک یخ زده

آزمون بینایی صورتک یخ زده 2

آیا آزمون بینایی صورتک یخ زده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

چالش تصویری چیست؟

تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از عملکردهای مغزی ما دارد، که دلالت بر میلیون ها اتصال عصبی در سراسر لوب های مغزی دارد تا به اندازه کافی با محیط ما برخورد کند و اطلاعات را از طریق کانال های مختلف پردازش کند.

مزایای اجرای چالش تصویری چیست؟

چالش ویروسی یا محتوایی که چالش های بسیار پیچیده ای دارد، حفظ و توزیع توجه به صداهای مختلف، پردازش محرک های مختلف، انجام محاسبات یا نمایش ذهنی یک شی را ممکن می کند.

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

آیا دوست دارید در چالش دیگری شرکت کنید؟

این معمای تصویری بسیاری از مردم را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می گوییم که این تنها معمای موجود نیست. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در بخش سرگرمی گفتنی تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا