;
سرگرمی

آیا می تونی در کمتر از 12 ثانیه 3 تا تفاوت بین بابانوئل ها پیدا کنی؟

تفاوت بین بابانوئل ها: آیا دید خوبی دارید؟ اگر دقت و توجه زیادی به جزئیات دارید در کمتر از 12 ثانیه 3 تا تفاوت بین بابانوئل ها پیدا کنید! بجنبید و فرصت را از دست ندهید.

آیا آماده اید تا چشم تیزبین خود را برای جزئیات و هوش سریع آزمایش کنید؟ به دنیای هیجان انگیز بخش سرگرمی مجله گفتنی شیرجه بزنید، چالشی که نه تنها شما را سرگرم می کند، بلکه مهارت های مشاهده شما را نیز به خوبی تنظیم می کند. به یاد داشته باشید، همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست!

آزمون تفاوت بین بابانوئل ها

به بازی امروز مجله گفتنی خوش آمدید ! ماموریت شما، در صورتی که آن را بپذیرید، یافتن 3 تفاوت بین دو تصویر تقریباً یکسان است. این عکس ها یک بابانوئل شاد را نشان می دهد که گیتار در دست دارد. این کار آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست! شما فقط 12 ثانیه فرصت دارید تا همه تفاوت ها را ببینید. این چالش سرگرم کننده توجه شما را به جزئیات و سرعت آزمایش می کند.

جالب و پیشنهادی: چیستان: آن چیست که در فرانسه، کره جنوبی، کره شمالی، عربستان، عراق و ترکمنستان دوم شده است اما در روسیه اول؟

تفاوت بین بابانوئل ها1

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تفاوت بین بابانوئل ها

سعی کنید تفاوت ها را در کمتر از 12 ثانیه شخیص دهید! مطمئناً مهارت‌های مشاهده شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد. پاسخ در انتهای صفحه گذاشته شده اما سعی کنید خودتان به جواب برسید. اگر هنوز قادر به یافتن تفاوتها نیستید 10 ثانیه دیگر هم به خودتان فرصت داده و در نهایت پاسخ را مشاهیده کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تفاوت بین بابانوئل ها

اگه باهوشی ببین: این عکس کودکی کدوم بازیگره؟ اگه بگی خدای سینمایی!

تفاوت بین بابانوئل ها2

بازی‌های مشاهده‌ای، مانند تفاوت بین بابانوئل ها، نه تنها بسیار لذت‌بخش هستند، بلکه بسیار سودمند هستند. آنها ذهن شما را تحریک می کنند، مهارت های ادراکی شما را افزایش می دهند و توجه شما را به جزئیات بیشتر می کنند.

هر کسی می تواند این بازی ها را انجام دهد. با این حال، کلید موفقیت در پشتکار و تمرین نهفته است. هرچه بیشتر بازی کنید، در تشخیص سریع اختلافات در میان شباهت ها بهتر می شوید. اگر در ابتدا آن را چالش برانگیز می دانید، نگران نباشید. به یاد داشته باشید، هر متخصص زمانی یک مبتدی بوده است.

برای بهبود بازی خود، به جای تلاش برای گرفتن کل تصویر در یک زمان، روی یک قسمت از تصویر تمرکز کنید. به این ترتیب، می توانید به طور روشمند هر بخش را برای تفاوت ها بررسی کنید. همچنین، عجله نکنید! وقت گذاشتن اغلب می تواند به نتایج بهتری منجر شود. مهمتر از همه، نگرش مثبت داشته باشید و لذت ببرید! بخش سرگرمی گفتنی هر روز با انواعی از چالش های سرگرمی در خدمت شماست!

برایتان جالب خواهد بود

داستان بهلول و معامله با زن هارون الرشید!

با توجه به ماه تولدت این رنگی لاک ناخن بزن تا چشم نخوری!

اگر در ریاضی مهارت دارید، پاسخ مشابه معادله 14:44:8 را بیابید!

چیستان قدیمی فارسی: آن چیست که جان دارد و نفس نمی کشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا