;
سرگرمی

برای حل سریع این معمای ریاضی میوه ها، باید فردی بسیار فهیم باشید!چه مدت زمانی می تونید معمارو حل کنید؟؟؟

تست هوش معمای ریاضی میوه ها: این معمای هوش فرصت خوبی است تا بسنجید که آیا ویژگی های فکری یک ریاضیدان بزرگ را دارید یا خیر.از فرصت استفاده کنید و توانایی های فکری خود را بدون فشار بیازمایید. آماده ای؟

تست هوش معمای ریاضی میوه ها

برای این تست هوش ، چهار عملیات را در همین تصویر به شما ارائه می دهیم. با این حال، این ها از میوه ها، اعداد و ارقام تشکیل خواهند شد. هدف شما این است که نتیجه آخرین عملیات را بیابید.

برای انجام این کار، شما باید ارزش هر میوه را پیدا کنید.جزئیات می توانند همه چیز را در یک عملیات تغییر دهند. در اینجا علاوه بر منطق و استدلال خود، به حس مشاهده نیز نیاز خواهید داشت.

 

تست هوش معمای ریاضی میوه ها-1

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش معمای ریاضی میوه ها

 

اکنون زمان ارائه راه حل است. موفق بودی؟
نتیجه آخرین عمل 14 شد! به همه کسانی که توانستند پاسخ درست را پیدا کنند تبریک می گویم.

 

تست هوش معمای ریاضی میوه ها-2

برای بقیه، نگران نباشید. ما همه چیز را توضیح خواهیم داد تا بتوانید نحوه رسیدن به آنجا را درک کنید.همانطور که ممکن است حدس بزنید، برای یافتن ارزش سیب، تنها کاری که باید انجام می دادید این بود که نتیجه اولین عملیات را بر 3 تقسیم کنید.

این محاسبه کوچک باید به شما امکان می داد بفهمید که سیب عدد 10 را نشان می دهد.در عملیات دوم، هنگامی که ارزش سیب را پیدا کردید، نسبتاً آسان بود که متوجه شوید که موز نشان دهنده عدد 4 است.

به همین ترتیب، با عملیات سوم به راحتی می شد ارزش گیلاس ها را پیدا کرد: گیلاس ها نشان دهنده عدد 2 بودند.در آخرین عملیات بود که یک تله به داخل آن نفوذ کرد، نه تنها یک گیلاس بود، بلکه 4 عدد موز نبود، بلکه 3 عدد بود.

این بدان معنی است که یک موز نشان دهنده عدد 1 است. برای کمک به تجسم بهتر، در اینجا راه حل در تصاویر آورده شده است.

مهم است که چند لحظه در طول روز یا هفته را به استراحت اختصاص دهید. با این حال، ما می دانیم که زمان ارزشمند است و در یک روز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و دقیقاً به همین دلایل است که پازل ها ایده آل هستند.

در واقع، تلاش برای حل یک چالش یا یک معما فقط چند دقیقه طول می کشد و این چند دقیقه هدر نخواهد رفت: آنها به شما اجازه می دهند در حین تمرین استراحت کنید.در نتیجه، همزمان با بهبود مهارت های شناختی خود، فشار را از بین خواهید برد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا