;
سرگرمی

حقیقت ترسناک و تکان دهنده شخصیت های کارتون توپولوها + ویدئو

شخصیت های کارتون توپولوها: برنامه تلویزیونی که تهیه آن از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۱ طول کشید برای کودکان پیش‌دبستانی ساخته شده‌است. تهیه‌کننده این کار تلویزیونی شرکت رگدول پروداکشن می‌باشد. گوینده برنامه‌ها تیم ویتنال است. توپولوها نخست در تاریخ ۳۱ مه ۱۹۹۷ از تلویزیون پخش شد. این برنامه در آمریکا در تاریخ ۶ آوریل ۱۹۹۸ در پی‌بی‌اس نت‌ورک به صورت اتحادیه درآمد و تا ۱۹ ژوئن ۲۰۰۵ از تلویزیون‌ها پخش می‌شد. تولید این برنامه در سال ۲۰۰۱ متوقف گردید. پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تست روانشناسی: اگر مجبور باشی اول کدوم رو نجات میدی؟ همسر یا فرزند!

برنامه با شخصیت‌های تخیلی و رنگارنگ و به صورت پر زرق و برق تولید می‌شد. تینکی وینکی، دیپسی، لالا و پو از شخصیت‌های برنامه در یک آلونک گنبدی زندگی می‌کردند که به صورت آینده‌گرایانه ساخته شده و بر فراز تپه‌های سبزرنگ قرار داشت.

حقیقت ترسناک شخصیت های کارتون توپولوها

در ادامه بعضی از کاربران به حقیق ترسناک الهام گرفته شدن ضخصیت توپولوها اشاره کرده اند که در زیر ویدئو مربوطه را مشاهده می کنید:

به نظرتون این تئوری واقعیت داره؟

 

این مطالب هم جالبه:

شخصیت های خونه مادربزرگه با گرافیک بالا + عکس های باحال و نوستالژی

برای حل سریع این معمای ریاضی، باید فردی بسیار باهوش باشید. آیا هستید؟

تست شخصیت: آیا بر احساسات خود مسلط هستید؟ با انتخاب یکی از کاکتوس ها متوجه شوید!

وضعیت حساب بانکی متولدین ماه های مختلف + پسرای کدوم ماه فقیرن!

هانیه غلامی و ماجرای عاشقی در کلاس زبان انگلیسی

اگه باهوشی سریع بگو که کدومیکی از این خانم ها باردار نمی باشد!؟

ویدئوی احساسی عمو پورنگ از ننه نقلی مهربون که ضعیف شده + تشکر از مردم

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. اولا اینکه صورت شخصیت لالا رو تغییر نداده بودن و از بچگی بیماری facial deformities داشته که اگر کسی این بیماری رو داشته باشه از اول تولدش فرم صورتش بَده و عادی نیست . لالا همش می‌خندید که همین باعث ترسناک تر شدن صورتش هم شده بود .
    دوم اینکه اونا وقتی تلویزیون ها رو قورت دادن و مسئولین بیمارستان هم فهمیدن ، شکم اونا رو پاره کردن تا از تو شکمشون اونا رو در بیارن . وقتی پلیس می‌فهمه تو این بیمارستان چقدر جرم و جنایت اتفاق افتاده و میره به لالالند ، چهارتا جسد بچه رو با شکمای پاره رو زمین میبینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا