;
سرگرمی

کدوم یکی از این خانوم خانوما یه پرستار قلابیه؟

آزمون خانوم پرستار قلابی: ایا می توانید پرستار قلابی را در این معمای تصویری شناسایی کنید؟ این معمای تصویری چندان سخت نیست. فقط نیاز است که با دقت، جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید. یک مسئله جزئی کوتاه می تواند به شما کمک کند تا راه حل را پیدا کنید. این سوالات هوش به شما کمک می کنند که جزئی نگر شوید. با آزمون خانوم پرستار قلابی و مجله گفتنی همراه باشید.

چالشی: تست قدرت دید با پروانه؛ اگه سریع پروانه رو ببینی دیدت خلبانیه!

آزمون خانوم پرستار قلابی

آزمون های تصویری، شکل جالبی از پازل است که برای حل آن شما نیازمند استفاده از تمام مهارتهای شناختی خود هستید. یعنی ددن، دقت کردن، فکر کردن و تمرکز کردن . برخی از سوالات هوش پس از ارائه پاسخ بدیهی به نظر می رسند، چرا که ما مغز خود را عادت داده ایم که کمتر بدیهیات را مورد توجه قرار دهد. اما در بسیار از مواقع بدیهیات و استدلال منطقی تنها راه حل ارائه پاسخ به سوالات هوش تصویری است.

چالش بینایی: اگه آبنبات چوبی رو بین بستنی ها پیدا کنی تو معرکه ای!

به این ترتیب شما با توجه به این تصاویر معمایی، فکر و ذهن خود را از چهارچوب رایج خود خارج کرده و از تمام پتانسیل‌های ذهنی خود استفاده می کنید. رآزمون امروز یکی از جدیدترین بازی‌های فکری است که در رسانه‌های اجتماعی بسیار همرسانی شده و ذهن بسیاری را مشغول کرده است. در تصویر آزمون خانوم پرستار قلابی، یکی از پرستارها است. شما باید در یک نگاه بتوانید پرستار قلابی تصویر را شناسایی کنید. فقط یک نشانه کوچک می تواند به حل این معما کمک کند.

اگر ذهنتان آرام است و می توانید تمرکز کنید، آماده باشید تا تصویر را ببینید. اما قبل از دیدن تصویر نفس عمیقی بکشید. چشمان خود را برای چند ثانیه ببندیدو بعد آن را باز کنید. اکنون به تصویر زیر نگاهی بیندازید!

خیلی جالبه: زنان و مردان زرنگ چه ویژگی های خاصی دارند+ نتایج جالب!

آزمون خانوم پرستار قلابی1

جالبه: خانوم نرمال در تصویر کدومه؟ اگه بگی درود بر تو!

.

.

.

حتمن ببینید: کدوم زرافه تنهاست و جفت نداره اگه بگی چشم عقابی داری!

.

.

.

پاسخ آزمون خانوم پرستار قلابی

قبل از اینکه پاسخ آزمون خانوم پرستار قلابی را اراده دهیم، اجازه دهید یک فرصت به کسانی دهیم که نتوانستند این معمای تصویری را حل کنند. احتمالا این افراد تاکنون بازی های فکری را در روند روزانه خود قرار نداده اند. همچنین از تمام توان و تمرکز خود استفاده نکرده اند.

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این موضوع هستید، ما یک راهنمایی برای شما داریم، چند راه حل مختلف وجود دارد اما ما در اینجا یکی از ساده ترین راه حل ها را به شما ارائه کرده ایم. اکنون راه حل ها و توضیح آن را می بینیم.

در تصویر زیر ما دلیل و پاسخ آزمون خانوم پرستار قلابی را ارائه کرده ایم. دلیل قلابی بودن پرستار، در تصویر علامتگذاری شده است.

آزمون خانوم پرستار قلابی2

برایتان جالب خواهد بود

هوش مصنوعی و تصاویر سرداران ایرانی، از هخامنشی تا امروز + تصاویر بخش اول

هوش مصنوعی و طراحی سرداران ایرانی، از هخامنشی تا امروز + تصاویر بخش دوم

تست روانشناسی در خوشبختی؛ یه در انتخاب کن و نتیجه رو ببین!

قابل توجه باهوشا: با دلیل و منطق بگوئید کدامیک از والدین تصویر، احمق تر و بی فکرتر است!؟

داستان زن دغلکار و طلاق و ازدواج دوباره!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا