;
سرگرمی

تا خانم سکته نکرده بگین کی گردنبندش رو دزدیده؟

آزمون شناخت دزد ناقلا:  آیا خودتان را آدم باهوشی می دانید؟ اگر این طور هست سریع بگویید چه کسی در تصویر معمای امروز گردنبند زن را دزدیده است؟ سعی کنید بلافاصله پاسخ دهید چون با این کار کمک بزرگی در حق او خواهید کرد. فقط باز هم می گوییم عجله کنید تا مبادا باعث سکته وی شوید!

اگر در چالش های تصویری خبره هستید و توانایی بالایی در پیدا کردن نشانه ها دارید. آزمون شناخت دزد ناقلا برای شماست. با پاسخ به این تست سرگرمی ثابت کنید که فوق العاده جزئی نگر هستید و هیچ چیزی نمی تواند حواس شما را پرت کند!

عجیب و دیدنی: آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

یادتان نرود که شما فرصت کمی دارید شما بایستی در کمتر از پنج ثانیه و بلافاصله با یک نگاه جواب آزمون شناخت دزد ناقلا را پیدا کنید. پس تا زمان را از دست نداده اید به تصویر نگاه کنید.

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

تصویر آزمون شناخت دزد ناقلا

آزمون شناخت دزد ناقلا

یادتان نرود که مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد! بنابراین آزمون شناخت دزد ناقلا مناسب شماست.

خیلی جالبه: باهوش ها بچه را نجات دهید! ماجرا چیست؟!

پاسخ آزمون شناخت دزد ناقلا در پایین صفحه:

.

.

تک تک جزئیات را رصد کنید و مبادا عنصری از زیرچشمتان سرسری رد شود. آیا شما در نگاه اول متوجه نکات ظریفی که در جزئیات آدم ها و پدیده ها وجود دارد می شوید؟ بنابراین این تست می تواند بگوید چقدر در این زمینه ماهر هستید!

.

خیلی تست باحالیه: یه چیزی تو تصویر نرمال نیست، اگه گفتی اون چیه؟

.

.

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

اینم ببین: تست شوکه کننده و دشوار: کدامیک خطرناک است؟؟

پاسخ آزمون شناخت دزد ناقلا

پاسخ آزمون شناخت دزد ناقلا

زن بیخودی سر و صدا راه انداخته و باعث ناراحتی و دلخوری خدمه منزل شده در صورتی که کسی متوجه نیست دختر وی در حال بازی با گردنبند مادرش است. امیدواریم به محض رو شدن حقیقت حداقل زن از افرادی که به آن ها مشکوک شده عذرخواهی کند.

این تست رو از دست نده: اگر باهوش هستید تفاوت های تصویر را در 5 ثانیه بیابید!

آیا معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛کدوم فرد در تصویر با خطر بزرگتری روبرو می باشد و احتمال مرگش بیشتره؟

کاربرد معما ها و تست هوش چیست؟

از تست ‎های هوش برای اهداف متفاوتی استفاده می‎شود. استفاده از آن‎ها برای موارد زیر است:

  • انتخاب شغل و مشکلات مربوطه.
  • انتخاب کارمندان.
  • انتخاب مدرسه و رشته.
  • تحقیق بالینی در مورد بیماری‎هایی که تاثیر منفی روی هوش می‎گذارند، مانند زوال عقل.

تست ‎های هوش می‎توانند تحت این شرایط بسیار مفید باشند چون نمره‎ های بالای بهره هوشی (IQ) یک ظرفیت پیش‎ بینی کننده دارند. یعنی بهره هوشی به موفقیت تحصیلی در مدرسه، شغل، ویژگی‎های رهبری و خلاقیت ربط داده می‎شود.

قانون کلی این است هرچه نمره هوش شما بالاتر باشد، عملکرد بهتری در دنیای مدرسه و کار خواهید داشت. بنابراین، براساس امتیاز بهره هوشی ‎تان می‎توانید در مورد آینده‎ تان انتخاب ‎های بهتری بگیرید.

هوش دیداری – فضایی چیست؟!

آزمون هوش خانواده: توانایی درک اطلاعات فضایی و دیداری، دگرگون کردن آن‌ها و ساخت تصاویر ذهنی بدون حضور محرک اصلی را دربر می‌گیرد. هوش فضایی توانایی ساختن تصاویر ذهنی سه بعدی و حرکت دادن و چرخاندن آن تصاویر را نیز دربر می‌گیرد. در ضمن توانایی شما برای مذاکره با محیط و دنیای پیرامون شما وابسته به این هوش می‌باشد.

این نوع هوش توانایی درک پدیده های بصری است. یادگیرنده‌ها دارای این نوع هوش، گرایش دارند که با تصاویر فکر کنند و برای به دست آوردن اطلاعات، نیاز دارند یک تصویر ذهنی واضح ایجاد کنند. آنها از نگاه کردن به نقشه ها، نمودارها، تصاویر، ویدیو و فیلم خوششان می‌آید.

هوش فضایی در همه افراد وجود دارد و مانند هوش های دیگر قابل اندازه گیری است، اما برخی از افراد بر این باور هستند که این یک استعدادی است که بعضی ها دارند و بعضی ها ندارند.

لینک های مرتبط:

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

خیلی جالبه این تست: چالشی که عجیبه: کدوم معلم وضع مالیش بهتره؟!

این تستم جالبه: اگه ادعا می کنی چشم تیزی داری تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست؟!

اینم تست جالبیه:  اگه از محله های تاریک و متروکه نمی ترسی سگ رو پیدا کن!

با این تست خود رو محک بزن: معمای فسفرسوز برای نابغه ها: کدوم یکی خیلی مشکوکه؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. مشکل اصلی سقف اتاقه، که اون خانم رو باوجود قد بلند، مجبور کرده خم بشه تا به سقف برخورد نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا