;
سرگرمی

کدوم یکی زبل تره و می تونه از دست خرس در بره؟

آزمون شناخت فرد خوش شانس: سرگرمی امروز را از دست ندهید. خوب به هوش تصویری زیر نگاه کنید. به نظر شما کدام یک می تواند جان خود را نجات دهد؟ کدام فرد می تواند از دست خرس قهوه ای فرار کند؟ فرد خوش اقبال تصویر کدام شخص است؟

آیا شما در حل معماها خوب هستید اگر به حل انواع چالش های تصویری علاقه دارید، آزمون شناخت فرد خوش شانس برای شماست!

یادتان نرود که مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد. همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

عجیب و دیدنی: آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

می توانید به مدت 25 ثانیه روی تصویر تامل کنید و جواب و دلایلتان را بسنجید. امیدواریم که به خوبی از پس تست بربیایید!

تصویر آزمون شناخت فرد خوش شانس

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

شما با انجام منظم این گونه بازی ها، بدون آنکه خود توجه داشته باشید مهارت های شناختی خود را افزایش می دهید. پس از مدتی متوجه خواهید شد که جزئی نگر شده و بسیاری از خطاها و اشتباهات را چه در زندگی واقعی و چه در فضای ازمون در زمان کم شناسایی می کنید.

برای دیدن پاسخ آزمون شناخت فرد خوش شانس به پایین صفحه بروید:

 

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛کدوم فرد در تصویر با خطر بزرگتری روبرو می باشد و احتمال مرگش بیشتره؟

.
.
.
.
.
.

پاسخ آزمون شناخت فرد خوش شانس

پاسخ آزمون شناخت فرد خوش شانس

آیا معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

آیا توانستید معما را سریع و در زمان خواسته شده حل کنید؟!

این که جواب را با سرعت و درست پیدا کرده اید جای تبریک دارد. اگر هم موفق نشدید نگران نباشید. بخش معمای تصویری و هوش تصویری گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت گفتنی منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تعیین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

معمای تصویری معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

لینک های مرتبط:

حتما ببینید: باهوش ها بچه را نجات دهید! ماجرا چیست؟!

این تستم جالبه: اگه ادعا می کنی چشم تیزی داری تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست؟!

حتما ببین: تیزبین ها بشتابند و بگویند تفاوتها در کجاست؟

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا