;
سرگرمی

خوره های فیلم بیان وسط چون اونا میتونن بازی فکری شناخت فیلم ما رو 5 ثانیه ای جواب بدن.

بازی فکری شناخت فیلم : آیا می توانید این فیلم را با نگاه کردن به این سرنخ ها ظرف 5 ثانیه حدس بزنید؟ هیجان زده هستند که بدانند چه پازلی مورد سوال و پاسخ قرار گرفته است. این نوع بازی های فکری مورد توجه بسیاری از کاربران در سطح اینترنت واقع شده است و افراد زیادی برای به رخ کشیدن اطلاعات سینمایی خود وارد این معرکه شده اند.

بازی فکری شناخت فیلم به آزمایش سطح تفکر سریع شما کمک می کند. بیایید ببینیم چقدر طول می کشد تا اسم این فیلم رو بگید.

همچنین ببینید: هوش تصویری مورد مشکوک؛چرا زن ناگهان به سمت عقب خود نگاه می کند؟در کمتر از 3 ثانیه دلیل خود را بگویید.

تصویر بازی فکری شناخت فیلم

بازی فکری شناخت فیلم 1

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت کودکان دوچرخه سوار:شما کودکان رو در حال دوچرخه سواری بر روی زمین می بینید یا بر روی برگ درختان؟پاسخ شما چیزهای زیادی در موردتان می گوید.

بسیاری از مردم می گویند بازی های فکری تنها راه برای بهبود دانش شماست. آیا درست است! معلوم است که جواب خیرمی باشد، بازی فکری یکی از راه های ارتقاء دانش است. بنابراین اگر نمی توانید پاسخ ها را به درستی پیدا کنید، هیچ مشکلی وجود ندارد و نشان می دهد که سطح IQ شما می تواند بهتر باشد،تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر روز تستها و آزمون های هوش مختلف را حل کنید تا علاوه بر افزایش سطح هوش خود ذهن خود را برای افزایش و بهبود عملکرد حسابی مشغول کنید.

.

.

.

اینم جالبه: میتوانید پرنده پنهان در تست قدرت بینایی با کبک در کوهستان را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید؟

پاسخ بازی فکری شناخت فیلم

پاسخ راننده تاکسی می باشد.

بازی فکری شناخت فیلم 2

آیا بازی فکری شناخت فیلم را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا