;
سرگرمی

بزرگ ترین ترس و نگرانی تان در زندگی چیست؟ این تست می گوید!!

تست شخصیت ترس و نگرانی: دیگر چیزی مخفی و پنهان نیست، این تصویر می داند که عمیق ترین وحشت شما در حال حاضر و آینده چیست!

با این تست تشخیص وحشت، مجله گفتنی را دنبال کنید. همچنین انواع تست شخصیت و معمای تصویری در بخش سرگرمی وجود دارد که می توانید ببینید.

 

برخی از ما ترس های فیزیکی بیشتری مانند ترس از عنکبوت، تاریکی، ارتفاع و غیره داریم و برخی دیگر ترس های ذهنی بیشتری مانند ترس از قضاوت دارند. شما از چه چیزی می ترسید؟

 

تست شخصیت ترس و نگرانی: اولین چیزی که بلافاصله در تصویر دیدید بگویید؟

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

ترس بخشی ضروری از تجربه انسان است، اگرچه بسیاری از مردم ترجیح می دهند آن را به ویژگی های منفی آن خلاصه کنند. البته هیچ کس دوست ندارد او را ترسو خطاب کنند، اما این احساس است که ما را از پریدن مستقیم به سمت خطر و شناخت محدودیت های خود باز می دارد.

اجازه دهید تصویر بالا نشان دهد که چه چیزی شما را بیشتر می ترساند، و وقتی شجاعت انجام این کار را احساس کردید، پاسخ های زیر را بررسی کنید!
.

.

.

جالب است: سوال هوش فرار از زندان: کدام زندانی مایکل اسکافیلد است و موفق به فرار می شود؟!

پاسخ تست شخصیت ترس و نگرانی

اگر شب راهرو دیدی

تست شخصیت ترس و نگرانی: هیچ چیز بیشتر از عدم قطعیت های زندگی شما را نمی ترساند. شما از آن دسته ای هستید که تنها زمانی تصمیم می گیرید که تمام سناریوهای ممکن، مثبت و منفی را تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید که چه اتفاقی قرار است بیفتد؛ اما زندگی سفری پر از عدم قطعیت است.
چشم انداز نداشتن شما را می ترساند! بدون برنامه یا حداقل ایده ای از اینکه انتخاب های شما به کجا می تواند منجر شود، ترجیح می دهید تا زمانی که مسیر روشن تر شود یا کسی آن را به شما نشان دهد راکد بمانید.

ترس شما، متأسفانه، بخش ثابتی از زندگی هر کسی است. برای هر انتخاب، یک استعفا و در نتیجه طیف وسیعی از سناریوها که با ترستان هرگز زندگی نخواهید کرد، یک شکست کافی است تا به همه کارهایی که از این به بعد انجام داده اید یا خواهید کرد شک کنید!

سعی کنید فکر کنید که اگر همه چیز را همانطور که تصور می کردیم داشته باشیم چقدر زندگی خسته کننده خواهد بود! هیچ شگفتی در این راه وجود ندارد!

عدم اطمینان می تواند ترسناک باشد، اما در آن چیزهای شگفت انگیزی نیز پیدا می کنید. پس دلتان را به دریا بزنید و همه چیز را منطقی و با حساب و کتاب نسنجید. چون هیچ چیز لزوما طبق خواسته شما پیش نخواهد رفت.

اگر شخصی را دیدید که در حالی که شمعی در دست دارد در راهرو راه می رود

با تمام وجود از تنهایی فرار می کنی!

تست شخصیت ترس و نگرانی: مانند فردی که در راهروی مهتابی پرسه می‌زند و تنها با یک شمع همراه است، در مواجهه با موقعیت‌های تنهایی احساس گمراهی و درماندگی می‌کنید. تنها بودن قطعا یکی از فعالیت های مورد علاقه شما نیست، زیرا وقتی همه از بین می روند، ذهن شما پر از تنهایی عمیق می شود.

شما حتی می توانید سعی کنید این مشکل را با مهمانی ها، دوستان، رویدادها، هر چیزی که شما را با شخص دیگری در تماس است برطرف کنید، اما فقط کمک روانی می تواند این ذهن شما را که به نظر می رسد از خودش می ترسد آرام کند.

برای اینکه بتوانید مسیرهای زندگی را با اندکی رنج کمتر طی کنید، به دنبال کمکی باشید که بتواند این تنهایی، این احساس ناراحت کننده را به تنهایی، آن احساس راحتی در کنار خود تبدیل کند.

اگر مردم را پشت پنجره دیدید که باید ابر باشد

تست شخصیت ترس و نگرانی: اگر افرادی را دیده اید که در ابرها پنهان شده اند، به این دلیل است که آنها بزرگترین ترس شما را به یاد می آورند: اسیر نظرات دیگران باشید.

از نظر عقلانی، شما می دانید که هیچ کس نمی تواند زندگی شما را بگذراند، بنابراین آنچه در مورد شما فکر می کند یا نمی اندیشد اهمیت کمی دارد. اما در عمل، فقط یک نگاه کج‌آلود کافی است تا از ترس اینکه چگونه می‌توانند درباره شما قضاوت کنند، هر چیزی که می‌خواهید انجام دهید را نادیده بگیرید.

تست شخصیت ترس و نگرانی: ما خبر بدی می‌آوریم: همیشه حداقل یک نفر وجود خواهد داشت که با نگرش‌های شما موافق نیست، و حتی ممکن است کسی باشد که خیلی به او اهمیت می‌دهید، مانند یکی از اعضای خانواده یا دوست.

بنابراین اگر نیاز دارید که همه در این زمینه حضور داشته باشند، مطمئنا ترس از قضاوت دیگران و اینکه آن ها شما را بد یا ناخوشایند ببینند تمام اهداف و پروژه هایتان را با شکست روبرو می کند.

بله، گاهی اوقات، نظر دیگران چیزی است که ما را از کلاهبرداری باز می دارد، اما مواقعی وجود دارد که مخالفت با آنچه همه می گویند و پرداخت هزینه برای دیدن و تجربه کردن فردی، نتایج عالی به دنبال دارد.

 

امیدواریم که از این تست برای شناخت خود کمک کافی گرفته باشید و برایتان مفید باشد. شما می توانید با انواع تست های شخصیت در مجله گفتنی، علاوه بر سرگرمی، وجوه پنهان شخصیتی خود یا اطرافیانتان را کشف کنید.

لینک های مرتبط:

همچنین این تست را ببینید: از کدام شبح و موقعیت بیشتر می ترسید؟

عکس های وحشتناک: عکاس معروفی که ترس های ما را نشان می دهد!

ترس های پنهان شده در اعماقتان با یک نگاه!!!

بگو اول چی دیدی تا بفهمی چه چیزی بیش تر از همه آزارت می ده و ازش وحشت داری؟!

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا