;
سرگرمی

باهوش ها بچه را نجات دهید! ماجرا چیست؟!

آزمون شناخت بچه: آیا خودتان را آدم باهوشی می دانید؟ آیا شما زبان بدن را می شناسید و با آن آشنا هستید؟ افرادی که اصطلاحا در میان مردم آدم شناس های خوبی هشتند می توانند راست و دروغ را به خوبی تشخیص دهند.

آن ها کمک تر کلک می خورند. ان ها هم درست مثل افراد عادی در معرض آسیب و فریب ها هستند اما چه چیزی باعث می شود که کم تر آسیب ببینند؟!

 

عجیب و دیدنی: آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

 

زبان بدن! بله شناختن درست حالات و رفتار آدم های غریبه می تواند مشخص کند آیا قابل اعتماد هستند یا نه. بیایید ببینیم چقدر با این فنون و تکنیک ها آشنایی دارید.

یادتان نرود که مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد! بنابراین آزمون شناخت بچه مناسب شماست.

ماجرا چیست؟! آیا می توانید حدس بزنید چه کسی دروغ می گوید؟!

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

آزمون شناخت بچه

حتما ببین: اگه باهوشی و ذهن کارآگاهی داری کی زودتر فرار می کنه؟؟

.

.

آزمون شناخت بچه

تک تک جزئیات را رصد کنید و مبادا عنصری از زیرچشمتان سرسری رد شود. آیا شما در نگاه اول متوجه نکات ظریفی که در جزئیات آدم ها و پدیده ها وجود دارد می شوید؟ بنابراین این تست می تواند بگوید چقدر در این زمینه ماهر هستید!

.

 

خیلی جالبه ببینید: کدوم یکی زبل تره و می تونه از دست خرس در بره؟

.

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

 

پاسخ آزمون شناخت بچه

آیا توانستید پاسخ درست آزمون شناخت بچه را حدس بزنید؟

پاسخ آزمون شناخت بچه

جالبه ببینید: تا خانم سکته نکرده بگین کی گردنبندش رو دزدیده؟

آیا معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

آیا توانستید معما را سریع و در زمان خواسته شده حل کنید؟!

این که جواب را با سرعت و درست پیدا کرده اید جای تبریک دارد. اگر هم موفق نشدید نگران نباشید. بخش معمای تصویری و هوش تصویری گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت گفتنی منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

مزایای بازی فکری و معماها چیست؟

بازی های فکری فرآیند تفکر را تیزتر می کند، آنها تمرینی برای ذهن هستند و تمرکز را بهبود می بخشند.

تاثیر بازی های فکری معمایی و حل مسئله

برخی بازی‌ها حالت معمایی و حل مسئله دارند و با هوش افراد در ارتباط هستند. از جملة این بازی ها می‌توان به انواع جدول‌ها مانند سودوکو، کلمات متقاطع و …، پیدا کردن مسیر در میان خطوط پیچیده، یافتن تفاوت‌ها در تصاویر و مانند آن‌ها اشاره کرد. درگیر شدن و به چالش کشیدن ذهن در این نوع بازی های فکری به مراتب بیشتر است. این بازی‌ها یا تست‌های هوش معمولا انفرادی هستند و برد در آن تنها زمانی حاصل می‌شود که فرد به پاسخ صحیح برسد. تاثیر نمونه های این بازی بر عملکرد مغز شامل این موارد است:

1.افزایش سرعت یادگیری و توانایی حل مسئله:

این نوع بازی‌ها سرشار از دستاورد برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. از مهم‌ترین مهارت‌هایی که طی این بازی‌ها می‌آموزیم، توان تفکیک موضوعات، تقسیم مسئله به اجزای کوچک‌تر و تجزیه و تحلیل است.

2.افزایش ضریب هوشی:

ضریب هوشی یا همان آی‌کیو شاخصی ثابت نیست. یعنی می‌توان آن را افزایش داد. پژوهش‌هایی که در رابطه با تاثیر بازی های فکری بر مغز گرفته نشان می‌دهد این دسته از بازی‌ها می‌توانند ضریب هوشی را افزایش دهند.

3.تقویت قوه استدلال:

حل مسئله و تست‌های هوش نیازمند استفاده از نیروی منطق و استدلال است. با این بازی‌ها می‌توانید قوه استدلال و منطق خود را تقویت کنید. این بازی‌ها همچنین بر افزایش تمرکز تاثیر فراوان دارند.

لینک های مرتبط: 

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

این تستم جالبه: اگه ادعا می کنی چشم تیزی داری تو 4 ثانیه بگو اسلحه کجاست؟!

تست جالب و چالشی: یه چیزی تو تصویر درست نیست بگو اون چیه؟

این تست رو از دست نده: تست شوکه کننده و دشوار: کدامیک خطرناک است؟؟

حتما ببین: یه چیزی تو تصویر نرمال نیست، اگه گفتی اون چیه؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. لباس خانمی که بستری هست لباس بیمارستان نیست. پس احتمالا اون خودشو جای بیمار جا زده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا