;
سرگرمی

آیا می توانید 4 تفاوت تصویری مرد پستچی را حداکثر در 10 ثانیه پیدا کنید؟ فقط چشم های تیزبین می توانند!

تفاوت تصویری مرد پستچی: این بازی سرگرم کننده و سریع که به نام تفاوت تصویری مرد پستچی شما را وادار می کند که به دنبال تفاوت های کوچک و گاهی اوقات دشوار بین دو عکس باشید . در هر دو تصویر یک پستچی در حال دویدن برای رساندن بسته ها می باشد و شما باید تفاوت بین آنها را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید .

ما قول می دهیم که این بازی برای تمام سنین لذت بخش خواهد بود ، پس از امتحان کردن آن ابایی نداشته باشید! یافتن تفاوت ها در تفاوت تصویری مرد پستچی به چشمانی تیزبین ، رفلکس های سریع و حافظه خوب نیاز دارید. بنابراین، بیایید ببینیم آیا می توانید هر چهار تفاوت را قبل از تمام شدن زمان پیدا کنید یا خیر!

تست شخصیت جالب: شما اغلب کدام گزینه هستی؟ جزئیات عجیبی که باید بخوانید!

تصویر تفاوت تصویری مرد پستچی

تفاوت تصویری مرد پستچی 1

.

.

.

با تلاش برای شناسایی همه تغییرات ، بینایی و عقل شما آزمایش خواهد شد . از آن لذت ببرید و ببینید که آیا می توانید تفاوت ها را پیدا کنید؟ آیا آنچه را که برای یک نابغه لازم است دارید ؟ شروع کار آسان است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال 4 تفاوت بین دو تصویر باشید و 10 ثانیه برای تکمیل آن فرصت دارید. اگر از چشم تیزبین خود استفاده کنید و متمرکز بمانید ، می توانید به راحتی به هدف خود برسید ! بنابراین، یک نفس عمیق بکشید و آماده شوید تا تفاوت ها را ببینید !با عزم و حوصله ، می توانید در کوتاه ترین زمان ، تفاوت تصویری مرد پستچی را حل کنید.

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری مرد پستچی

تفاوت تصویری مرد پستچی 2

آیا تفاوت تصویری مرد پستچی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

این مطالب هم جالب هستند:

حتمن بخوانید: عجیب ترین زنان ایران؛ چرا زنان قاجار سیبیل داشتند؟

پیشنهاد می شود: آزمون دقت ذهن:سگی که خودش رو تو طبیعت مخفی کرده را 10 ثانیه ای پیدا کن!

داستان زن بدکاره و امام موسی کاظم(ع) که باید بخوانید!

داستان عاشقانه عشق و هوس از کتاب فیه ما فیه مولانا

میتونی بگی کدوم یکی از این خانم خوشکلا یک رباته و انسان نمی باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا