;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

آیا می دانید چرا زنان زیبا تنهاتر و بدشانس ترند؟!

علت تنهایی زنان زیبا: تقریباً همه می خواهند خوش تیپ باشند. کسانی که فکر می کنند به اندازه کافی زیبا نیستند، هر کاری انجام می دهند تا زیبا بشوند. افرادی که ظاهرزیبایی دارند احترام، توجه، اعتماد دیگران را به خودشان جلب می کنند اما زیبا بودن، معایب خاص خودش را هم دارد.

اکثر زنان زیبا از سوی مردان، دوستان و خانواده مورد احترام و توجه قرار میگیرند. از آنجایی که آنها گزینه های زیادی دارند، نیازی به تلاش خاصی برای برقراری رابطه ندارند. آنها فکر می کنند چون زیبا هستن، لیاقت یک عشق خاص را دارند.

 

آنها همیشه دوست دارند دیگران برای رسیدن و ارتباط با آنها تلاش کنند به همین خاطر تنها میمانند ، زیرا یک رابطه مستلزم تلاش متقابل است. اما همه زنان زیبا هم خودخواه نیستند، زنان زیبا نیز به دلیل باورهای غلط جامعه و رفتار نادرست دیگران تحت فشار هستند.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

در این بخش از مد و زیبایی در مجله گفتنی به جای ارائه ترفندهای زیبایی، می خواهیم بخشی از مشکلاتی که زیبارویان با آن دست و پنجه نرم می کنند را فاش کنیم. زنان زیبا متاسفانه به دلیل ان که بی نقص به نظر می رسند مورد حسادت واقع می شوند و افراد کم تر تمایل دارند با آن ها همدلی کنند.

اگر شما هم خودتان را فردی زیبا و تنها می دانید یا چنین فردی را در اطرافتان می شناسید این مطلب را از دست ندهید.

علت تنهایی زنان زیبا

 

بخوانید: حقایقی تلخ درباره چهره زیبا در دنیای امروز

مقایسه کردن

علت تنهایی زنان زیبا: خانم ها خیلی خودشان را با دیگران مقایسه می کنند. همه زنان هرچقدر هم زیبا باشند بازهم با مقایسه کردن خودشان با دیگران ، یک عیب روی خودشان میگذارند. دختری که خودش را زیبا نمی بیند، به احتمال زیاد وارد رابطه ای می شود که دوست ندارد. احساس حقارت از کودکی بوجود می آید، یک دختر زیبا اگر احساس حقارت داشته باشد هرگز خودش را زیبا نمیبیند.

انتخاب افراد به دلایل اشتباه

علت تنهایی زنان زیبا: برخی از زنان کسی را انتخاب میکند که برای وفاداری و تعهد ارزش قائل باشد. بعضی ها ظاهر مردان برایشان اهمیت دارد و بعضی ها مردی را انتخاب می کنند که ثروتمند باشد. گاهی اوقات آن‌ها اهمیتی نمی‌دهند که آن مرد چقدر نادان است.

یک زن باید مردی را انتخاب کند که بتواند از او مراقبت کند و به او وفادار باشد، اینکه ظاهر او زیبا باشد معیار کافی برای انتخاب نیست.

آنها مردان خوب را انتخاب نمیکنند

علت تنهایی زنان زیبا: مردانی که شخصیت یک زن برایشان مهم باشد، معیار زیبایی برایشان مهم نیست . افرادی که فقط به دنبال زنان زیبا میگردند بیشتر به آنها توجه میکنند، بهمین خاطر اکثر زنان بخاطر توجهی که از این مردان دریافت میکنند وارد روابط سمی میشوند.

زیبایی همه چیز نیست

علت تنهایی زنان زیبا: همه ما با افراد زیبایی برخورد کرده ایم، که چند دقیقه بعد نتوانستیم آنها را تحمل کنیم. یک خانم زیبا توجه زیادی را به خودش جلب میکند، اما ایجاد یک رابطه عالی به چیزی بیشتر از یک چهره زیبا نیاز دارد. رابطه عالی نیاز به شخصیت، صبر و تواضع دارد. زیبا بودن عالی است. اما داشتن یک شخصیت خوب مطابق با ظاهر شما نیز به همان اندازه مهم است.

لینک های مرتبط:

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

با این تست شخصیت بفهمید: چرا مجرد و تنها هستید؟!

متولدین ماه های مختلف باید چه نوع بستنی بخورند؟!

افشای جزئیات درونی شما با اندازه انگشت کوچک!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 3 =

دکمه بازگشت به بالا