;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

چگونه براش های آرایش را تمیز کنیم؟

تمیز کردن براش آرایش: اهمیت بهداشت این ابزارها برای حفظ سلامت پوست در روال زیبایی ضروری است. دو نوع برس وجود دارد ، موهای مصنوعی یا موهای طبیعی که هر کدام به روشی متفاوت تمیز می شوند. در این بخش از مد و زیبایی در وب سایت گفتنی نحوه صحیح شستن و تمیز کردن هر کدام را خواهیم گفت.

برس‌های موی طبیعی معمولاً گران‌تر از برس‌های موی مصنوعی هستند و از آنجایی که نرم‌تر هستند، برای آرایش پودری استفاده می‌شوند. از طرف دیگر برس های موی مصنوعی موهای مقاوم تری دارند و برای محصولات آرایشی خامه ای یا روغنی استفاده می شوند.

 

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

 

تمیز کردن براش آرایش

برس های آرایش مو مصنوعی

وقتی می بینید که برسی که برای استفاده از پایه آرایش استفاده می کنید کثیف است، اولین کاری که باید انجام دهید این است که ناحیه مو را با روغن یا روغن پاک کننده آرایش پاک کنید.

چگونه براش آرایشی را تمیز کنیم

هنگامی که بیشتر کثیفی ها را پاک کردید، مرحله دومی که باید دنبال کنید این است که برس را با صابون و آب گرم تمیز کنید. اگر دیدید که روی برس اثری از روغن وجود دارد، آن را از آب و صابون عبور دهید تا کاملا از بین برود.

در آخر بگذارید روی حوله کاملا خشک شود. ممکن است مجبور شوید یک روز صبر کنید تا خشک شود.

همچنین بخوانید: بهترین رنگ و مدل مو که شما را جوان تر نشان می دهد

برس های آرایش موی طبیعی

برای تمیز کردن برس های موی طبیعی ، روغن را فراموش کرده و از شامپو استفاده می کنیم. توصیه می شود که از شامپوهای ملایم استفاده کنید،  شامپوهای بچه برای این کار مناسب هستند. کاری که این شامپو انجام می دهد این است که برس ها در حالت خوب و با موهای نرم بیشتر دوام می آورند.

چگونه براش آرایش را تمیز کنیم

روندی که باید دنبال کنید همانند فرآیندی است که با برس های موی مصنوعی دنبال کرده اید و گزینه روغن را کاملا رد می کند. برس را با آب گرم و یک شامپوی ملایم تمیز کنید تا آلودگی به طور کامل پاک شود. بگذارید یک روز خشک شود تا خیس یا نمناک نباشد.

نکاتی برای تمیز کردن براش آرایشی

  • هنگامی که برس ها را در شیر آب می شویید، موها را به سمت پایین قرار دهید تا از خیس شدن قسمتی که با دسته به موها متصل می شود، جلوگیری کنید.
  • به موهای برس فشار زیادی وارد نکنید ، در غیر این صورت می توانید باعث از دست دادن حالت آنها شوید.
  • اجازه دهید برس ها به صورت افقی یا وارونه آویزان شوند تا موها تغییر شکل ندهند. در صورت داشتن از روکش های مخصوص برس ها می توانید استفاده کنید.
  • برس ها را مرتب تمیز کنید. توصیه می شود هر هفته این کار را انجام دهید، کثیفی که این ابزار جمع می کند می تواند به پوست شما آسیب برساند.

برای جلوگیری و کاهش جوش ها و دانه های سرسیاه بر روی پوست که در نتیجه کثیفی روی برس ها جمع می شود، توصیه می کنیم که از یک روال تمیز کردن منظم پیروی کنید.

 

لینک های مرتبط:

فواید سرم صورت: چرا باید از این محلول فوق العاده استفاده کنیم؟

ترفندهایی که هر خانمی باید بداند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا