;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

کدام نوع آرایش برای مردان جذاب است؟

آرایش مورد علاقه مردان: اکثر زنان فکر می کنند که آقایان آرایش غلیظ و تیره را دوست دارند اما بر اساس مطالعات انجام شده این تصور اشتباه است. زیبایی و جذابیت از نظر مردان چیز دیگریست.

وب سایت گفتنی در این مطلب مد و زیبایی به شما خواهد گفت که بسیاری از معیارهای زیبایی و استانداردهایی که زنان در ذهنشان از جذاب بودن در نظر مردان دارند اشتباه است.

 

این روزها آرایش خیلی بیشتر از قبل در میان خانم ها رواج پیدا کرده است و رفته رفته سبک غلیظ تری از آن را روی چهره ها شاهد هستیم. آرایش کردن گاهی اوقات تاثیر منفی روی زیبایی می گذارد بنابراین بهتر است که آرایش های خیلی غلیظ را برای دوستان یا مراسم های خاص انجام دهید.

 

یعنی جایی که آقایان حضور ندارند چرا که مردان معمولاً ظاهر طبیعی را بیشتر می پسندند پس به جای استفاده از محصولات غلیظ آرایشی سعی کنید که طبیعی باشید.

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

آرایش مورد علاقه مردان چیست؟

مطالعات انجام شده نشان می دهد مردان همیشه خانم هایی را ترجیح می دهند که کم تر آرایش می کنند. آرایشی که هر مردی دوست دارد روی صورت همسرش ببیند یک آرایش کاملا ملایمی است که موجب صاف تر به نظر رسیدن پوست و شاداب تر شدن لبها شود.

به همین دلیل است که روز به روز آرایش طبیعی کره ای در حال پیدا کردن طرفداران خود در نوجوانان و جوانان است.

آرایش مورد علاقه مردان

همچنین بخوانید: آموزش آرایش چینی: بهترین میکاپ برای داشتن پوست درخشان و صاف

آرایش مورد علاقه مردان- ناتالی پورتمن

مردان لب های نسبتاً پر ، چشمان شاد و مهربان و پوست صاف و بشاش را ملاک زیبایی میدانند

آرایش مورد علاقه مردان: مردان خانم های کم و یا بدون آرایش را ترجیح می دهند بنابراین تا جایی که می توانید محصولات آرایشی اضافه را از زندگی خود حذف کنید.

شما همیشه بدون آرایش هم خوب جلوه می کنید، همسرتان همیشه به دنبال زیبایی و ظاهر خوب در شماست و هرگز به آرایش غلیظ جذب نمی شوند.

تناسب اندام مورد علاقه مردان است

آرایش مورد علاقه مردان: خانم ها از طریق میکاپ می توانند ظاهر خود را بهتر کنند اما زیبایی فقط صورت نیست گاهی اوقات مردان ظاهر فیزیکی شما را زیبا می دانند. به خودتان اهمیت دهید و ورزش کنید و پیگیر این نباشید که مردان دقیقا چه نوع اندامی را می پسندند. اندام پروتزی فقط یک مد زودگذر است که سلامت شما را به خطر می اندازد و برای مردان اصلا جذاب نیست. مردان یک اندام طبیعی را بیش تر تحسین می کنند.

بسیاری از زنان تصورات اشتباهی از جذابیت دارند و فکر می کنند برای جذاب بودن باید عمل های سنگینی انجام داد. همچنین به دلیل گسترش تبلیغات این دیدگاه به وجود آمده که زنان لاغر و یا دارای اندکی اضافه وزن مطلوب نیستند در حالی که این طور نیست و آن چه زنان را زیبا می کند سلامت شان است؛ فرقی نمی کند لاغر باشید یا کمی پرتر؛ آن چه مهم است سلامتی شماست که باعث می شود بدنی سرحال و و صورتی شاداب داشته باشید.

حال دلایل این که مردان زنان بدون آرایش را بیشتر دوست دارند، به شما معرفی می کنیم.

آرایش مورد علاقه مردان:

مراقبت از زیبایی طبیعی خود

آرایش مورد علاقه مردان: هیچ کس در این جهان بی نقص نیست به همین دلیل خانم ها سعی دارند با آرایش کردن، زیبایی ظاهر خود را کامل کنند، آن را بهبود ببخشند و اعتماد به نفسشان را افزایش دهند.

مردان بسیاری هستند که همیشه یک خانم بدون آرایش را به عنوان همسر ترجیح می دهند و به شدت با آرایش غلیظ مخالف می باشند.

در عوض دوست دارند همسرشان از جوانی و زیبایی طبیعی خود مراقبت کند .

ظاهر طبیعی

آرایش مورد علاقه مردان: 70 درصد از مردان در یک نظرسنجی اعلام کردند که ظاهر طبیعی خانم ها بدون آرایش جذاب تر از با آرایش است. همه مردان می خواهند صورت طبیعی و پوست سالم همسرشان را ببینند.

بعضی از دختران در شبکه های اجتماعی با آرایش بیشتر، مخصوصاً در قسمت چشم، توجه زیادی را جلب می کنند اما به طور کل دختری که استایل و ظاهر طبیعی داشته باشد، همیشه جذاب تر به نظر می رسد.

البته این روزها فیلترهای مختلفی در اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام و اسنپ چت وجود دارد که قصد دارد با ترفند های مختلفی ظاهر طبیعی شما را ارتقا دهد. اما شما خانم ها نباید اسیر آن ها شوید چرا که به مرور تاثیرات منفی روحی روانی به سراغتان خواهد آمد.

پس همیشه به ظاهر طبیعی خودتان افتخار کنید. البته می توانید تا حد معمول از لوازم آرایش استفاده کنید اما نباید به آن وابسته باشید و زیاده روی کنید.

لینک های مرتبط:

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

آموزش خط چشم سیرن: ترند این روزها برای زنان اغواگر و مناسب انواع چشم ها

آیا می دانید چرا زنان زیبا تنهاتر و بدشانس ترند؟!

فرق آرایش کره ای و غربی: چگونه به سبک کره ای آرایش کنیم؟

ترفندهایی برای جلوگیری از چرب شدن و ماسیده شدن آرایش در گرمای تابستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا