;
سرگرمی

فقط افراد زبل می توانند این معما را حل کنند! همسر سابق آقا کیه؟!

آزمون شناخت همسر سابق: وب سایت گفتنی در بخش سرگرمی، انواع مطالب جالب و تست شخصیت، هوش تصویری و  تست بینایی را نشر می‌دهد.

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

 

از دست ندهید: تست هوش الگوی ریاضی؛میتونی الگوی ریاضی تست هوش را در 10 ثانیه پیدا کنی؟

آزمون شناخت همسر سابق: یک زامبی، یک گرگینه و یک خون آشام هر کدام مدعی اند که همسر سابق او هستند. اگر روحیه کارآگاهی دارید بگویید کدام یک همسر سابق او بوده است؟؟

این هم جالبه: آزمون شناسایی عروس و داماد متفاوت میزان قدرت بینایی شما را نشان خواهد داد!

شاید جالب باشد: تست شخصیت میزان ساده لوحی: اول چی دیدی؟

آزمون شناخت همسر سابق

این هم جالبه: آزمون شناسایی خدمتکار حواس پرت: کدام خدمتکار باعث آتش سوزی درمنزل شده است؟

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی ستاره از تیزبین ها انتظار داره در کمتر از 5 ثانیه ستاره پنهان را پیدا کنند!

.

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی تفاوت دختر و سگ: اگر فکر می کنید تیزبین هستید تفاوت های تصویر را شناسایی کنید!

جواب آزمون شناخت همسر سابق

گرگینه قبلا دست او را چنگ زده و جای رخم روی دست شاهین به چشم می خورد. زن خون آشام همسر سابق او نیست چون خون آشام ها گردن انسان ها را گاز می گیرند. 

شاید جالب باشد: تست شخصیت مسیر طبیعت: سبک زندگی امروز شما چگونه بر اهداف و جاه طلبی های آینده شما تأثیر می گذارد؟

جواب آزمون شناخت همسر سابق

این هم جالبه: تست هوش تصویری مرگ: کدام فرد در تصویر به زودی خواهد مرد؟

معنای دقیق اکس

اِکس یا ex به دوست قبلی و رابطه عاطفی با فردی که در گذشته بوده و حالا تمام شده است گفته می‌شود. به طور دقیق‌تر به آن در اصطلاح زبان انگلیسی ex-friend می گویند. پیشوند ex به معنی قبلی است و ex-friend به معنی دوست قبلی می‌باشد.

اکس به یک شخص خاص بر می‌گردد که می‌تواند دوست، نامزد و یا همسر قبلی شخص که در حال حاضر دیگر با او ارتباط ندارد، باشد.

پیشنهاد می شود: بازی فکری عدد 880: آیا می توانید در 10 ثانیه عدد 880 را در بین 808 ها پیدا کنید؟

اهمیت سوالات هوش تصویری

آزمون شناخت همسر سابق: افراد فهیم که هر نوع موقعیتی را سریع مطالعه می کنند، در زندگی موفق هستند. آن ها در حوزه شخصی و حرفه ای به دلیل روش منحصر به فرد خود در تجزیه و تحلیل آن چه در اطرافشان اتفاق می افتد، مهارت دارند.

حتی آن هایی که در وادار کردن مردم به خواسته‌هایشان استاد هستند، وقتی با این افراد روبرو می‌شوند متعجب و مغلوب می شوند. به نظر می‌رسد بسیاری از ما با این توانایی متولد شده‌ایم، زیرا رازها را به‌طور طبیعی کشف می‌کنیم، در حالی که دیگران با تلاش و درگیر شدن در فعالیت‌هایی که رشد خوب مغز را ارتقا می‌دهند، به این توانایی دست می‌یابند.

شاید جالب باشد: تست هوش کروئلا کدوم طرف موهاش مشکیه؟ فقط خوره های فیلم اینقد دقیقن!

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری مانند آزمون شناخت همسر سابق یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

شاید جالب باشد: تست هوش استعداد ریاضی دارید؟ با حل این تمرین میزان استعدادتان را شناسایی کنید!

بازی فکری چیست؟

بازی فکری یک پازل هیجان انگیز است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد.

شاید جالب باشد: تست بینایی پیدا کردن n در میان m ها کار سختی است مگر اینکه تیزچشم باشید

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند

همچنین ببینید: فقط 1 چوب کبریت را حرکت دهید! ببینید عقل شما چقدر تیز است!

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

شاید جالب باشد: تست هوش ریاضی دایره ها چند تا هستند؟ 99 درصد مردم نمی توانند بگویند به جز نخبه های ریاضی!

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

همچنین ببینید: توهم نوری مثلث؛آیا با دید اولترا می توانید مثلث را در عرض 15 ثانیه پیدا کنید؟

 گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

شاید جالب باشد: حکایت شاه عباس و مرد پینه دوز!

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود.

افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند.

ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند

جالب است:ضرب المثل نه شیر شتر نه دیدار عرب، ضرب المثلی قدیمی و کاربردی

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

مطالب دیگر که مورد علاقه کاربران بوده است:

آزمون شناسایی تفاوت گربه ها را فقط افراد با بینایی قوی در کمتر از 30 ثانیه پیدا می کنند!

تست شخصیت شکوفه: یک شکوفه رو انتخاب کن تا بهت بگم چه تاثیری روی جنس مخالف داری!

این تست شخصیت نقطه ضعف شنما را در زندگی نشان می دهد: چه کسی بیش ترین ثروت را دارد؟

بازی هوش رمز گاوصندوق رو شناسایی کن تا ثابت بشه برای خودت جیمز باندی هستی!

تفاوت تصویری توکان: تنها حاذق ترین چشم ها 10 تفاوت موجود در دو عکس را می یابند! شما چطور؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا