;
سرگرمی

اگه نکته سنج و تیزبین باشی به راحتی قادری در 7 ثانیه بلاگر خون آشام رو شناسایی کنی!

آزمون شناسایی بلاگر خون آشام: با توجه به تصویر آزمون شناسایی بلاگر خون آشام، شما تصویری از دو بلاگر معروف در فضای مجازی را مشاهده می کنید که در حال لایو گذاشتن برای دنبال کنند گان خود هستند. به واقع این تصویر به دنبال این سوال است که چه کسی خون آشام است؟ شاید برای بسیاری این آزمون خیلی راحت و آسان باشد. اما عجله نکنید و تلاش کنید در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای پاسخ دهید که خون آشان تصویر کیست؟

حتمن بخوانید: داستان ملا و کفش مجانی؛ وقتی مرغ همسایه غازه!

قبل از شروع، می‌خواهیم به شما توصیه کنیم که هر کاری را که انجام می‌دهید یک لحظه متوقف کنید و فقط روی آزمون شناسایی بلاگر خون آشام تمرکز کنید. برای موفقیت در این معمای هوش تصویری نیازمند تمرکز و دقت فراوانی هستید.

حتمن بخوانید: داستان دختر زیبا و خواستگار پیر که ماجرایی جالب دارد!

تصویر آزمون شناسایی بلاگر خون آشام

آزمون شناسایی بلاگر خون آشام 1

.

.

.

باید بدانید که این آزمون برای رمزگشایی نیاز به نکته سنجی و تیزبینی تمام عیار دارد و شما برای رمزگشایی آن فقط 7 ثانیه وقت دارید. پس از زمان خود به نحو احسن برای رمزگشایی و حل آزمون شناسایی بلاگر خون آشام استفاده کنید.ما با انتشار جذاب ترین و چالشی ترین معماهای تصویری توانسته ایم، زمینه را برای ورزش مغز مخاطبان خود فراهم کنیم.

جالبه: ضریب هوشی خود را با پیدا کردن کد در 12 ثانیه یا کمتر ثابت کنید

مغز ما همچون جسم مان به صورت مرتب و منظم به صورت روزانه به ورزش نیاز دارد. به باور محققان بازی های فکری که نیازمند دقت و تمرکز و فکر کردن هستند، بهترین گزینه و ابزار برای ورزش مغز هستند. پس اگر می خواهید هر روز مغزتان را ورزش دهید با معماهای هوش تصویری ما همراه باشید.

تست جدید: کدوم خانوم پرستار نیست و داره ادا و اطوار میاد؟

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی بلاگر خون آشام

خیلی از شرکت کنندگان بلاگر سمت چپی را به دلیل نوع پوشش  و رنگ قرمز چشمهایش به عنوان خون آشام معرفی کرده اند ولی باید توجه داشت که وی دارای گوشواره ای از جنس نقره و یک گردنبند صلیب می باشد که اینها اشیایی است که خون آشام ها از آن متنفر هستند،وی برای جذب مخاطب بیشتر خودش را اینگونه درآورده است،همچنین وی داری سایه می باشد که بلاگر سمت راستی آن را ندارد،چون یک خون آشام می باشد.

آزمون شناسایی بلاگر خون آشام

آیا آزمون شناسایی بلاگر خون آشام را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا