;
سرگرمی

ضریب هوشی خود را با پیدا کردن کد در 12 ثانیه یا کمتر ثابت کنید

تست هوش با پیدا کردن کد: تست هوش با پیدا کردن کد یک چالش آزمون منطق و تفکر است. ماموریت شما ساده است: کد را پیدا کنید. این یک کد 3 رقمی است که با تجزیه و تحلیل تصویر باید آن را پیدا کنید. برای یافتن کد و حل پازل باید به دقت به تصویر نگاه کنید. از منطق و مهارت های تحلیلی خود برای پیدا کردن کد استفاده کنید!

تست های منطق، بازتاب فعالیت های شناختی هستند که توانایی های ذهنی را تحریک می کنند. هدف آنها آزمایش توانایی مغز برای حل مسائل پیچیده و تصمیم گیری سریع است.

برای موفقیت در تست هوش با پیدا کردن کد، رعایت و تمرکز حائز اهمیت است. راه حل کد 3 رقمی را می توان با رعایت قوانین خاصی پیدا کرد. پس از هر ترکیب از 3 عدد، نقطه های رنگی را مشاهده خواهید کرد.

خیلی جالبه: چیستان چندباره: بار اول و دوم رایگان است؛ بار سوم باید پول پرداخت کنی!

نقطه سفید به این معنی است که یکی از اعداد وجود ندارد.
نقطه زرد به این معنی است که یکی از اعداد موجود است اما در کادر سمت راست نیست.
نقطه سبز به این معنی است که یکی از اعداد در کادر صحیح وجود دارد.

با مشاهده دقیق نقاط رنگی و آزمایش ترکیبات مختلف، باید بتوانید کد 3 رقمی صحیح را پیدا کنید . ترکیب مناسب ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین صبور و متمرکز باشید. نقاط رنگی در این چالش ممکن است به ترتیب تصادفی قرار گیرند.

حتمن ببینید: شخصیت شناسی شکل گوش؛ گوشات شکل کدومه؟

تصویر تست هوش با پیدا کردن کد

تست هوش با پیدا کردن کد 1

.

.

.

پازل ها راهی عالی برای تحریک ذهن منطقی شما هستند و به شما کمک می کنند تا مهارت های شناختی خود را بهبود بخشید. آنها به بهبود توانایی شما در حل مشکلات و ارائه راه حل های خلاقانه کمک می کنند. با کار بر روی پازل ها و حل آنها می توانید استدلال منطقی و مهارت های تحلیلی خود را توسعه دهید. این می تواند راهی عالی برای بهبود توانایی شما در تفکر انتقادی و تصمیم گیری بهتر باشد. پازل ها ابزاری عالی برای تحریک ذهن و حفظ شکل آن هستند.

جالبه ببین: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه یک قاتل روانی باشه!؟

.

.

.

پاسخ تست هوش با پیدا کردن کد

تست هوش با پیدا کردن کد 2

آیا تست هوش با پیدا کردن کد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت: با انتخاب یک دوربین بفهم که به صورت طبیعی منظمی یا نه؟

داستان ملا و ثروت باد آورده؛ با هر کسی شوخی نکن!

اگه شکلات رو بین میوه ها پیدا کردی برای چشمات اسفند دود کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا