;
سرگرمی

کدام یک از افراد داخل تصویر یک بیگانه فضایی می باشد؟

آزمون شناسایی بیگانه فضایی در اداره: در تصویر آزمون شناسایی بیگانه فضایی در اداره ما شاهد برگزاری یک جلسه بین سه مدیر و برپاکننده شرکتی هستیم که برای تصمیم گیری در مورد یک سرمایه گذاری بر روی یک پروژه دور هم جمع شده اند،یکی از این سه مدیر در واقع انسان نمی باشد و یک بیگانه فضایی می باشد که خودش را شبیه انسان ها در آورده و در بین آن ها زندگی کند.

برای رمزگشایی آزمون شناسایی بیگانه فضایی در اداره نیازمند به دقت و تمرکز هستید. لذا تلاش کنید ذهن خود را آرام کنید. یادتان باشد که برای شکست دادن این معمای تصویری فقط 7 ثانیه فرصت دارید. آیا فکر می کنید برای ارائه پاسخ آماده اید؟ پس با دقت به تصویر زیر نگاهی بیندازید.

از دست ندهید: خانوم مکانیک کدوم کشور خوشگل تره؟ دختر ایرانی واقعا کراشه!

تصویر آزمون شناسایی بیگانه فضایی در اداره

آزمون شناسایی بیگانه فضایی در اداره 1

.

خیلی جالبه: تست شخصیت: میخای بدونی فردی عجول یا صبور؟پس بگو اولین تصویری که دیدی چی بود

.

.

معماها و سوالات هوش تصویری از جمله بازی های فکری هستید که شما برای حل آن نیازمند هستید که نشانه های موجود در عکس را دنبال کنید. باید بدانید که حل برخی از آزمون ها نیازمند هوش و منطق نیستند و برای حل آنها نیازمند تیزبینی و دقت است. با یافتن بیگانه فضایی مهارت های ذهنی خود را نشان دهید. آیا علاقمند به این هستید که مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را مورد آزمایش قرار دهید؟ پس با پاسخ دادن به آزمون شناسایی بیگانه فضایی در اداره این توانایی ها را امتحان کنید.

آزمون بینایی: یه دختر بازیگوش بین فلامینگوها قایم شده اگه گفتی کجا؟

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی بیگانه فضایی در اداره

بیگانه فضایی زن سمت راستی می باشد که لباسی سراسر مشکی پوشیده است،با توجه به نوع پوشش دو مددیر دیگر که نشان از گرم بودن هوا می باشد،این زن با پوشیدن شنلی مشکی و گذاشتن کلاه آن بر سرش و همچنین پوشیدن دستکش باعث تعجب کارمند شده است که چرا وی این نوع پوشش را در این هوای گرم انتخاب کرده است.

حتمن ببین: کدوم خانوم خوش هیکل نی نی تو شکم داره؟

آزمون شناسایی بیگانه فضایی در اداره 2

آیا آزمون شناسایی بیگانه فضایی در اداره را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا