;
سرگرمی

اگه دیدت خوبه، 3 تفاوت تصویر سگ سمت راستی و چپی را پیدا کن!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ: معماها، آزمون ها و چالش های تصویری که در آن ها باید تفاوت ها شناسایی شود، برای ورزش مغز بسیار مفیدند. در آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ باید 3 تفاوت تصویر دو سگ را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید. تلاش کنید در آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ، تفاوت ها را در زمان مشخص شده شناسایی کنید. رمزگشایی در زمان مشخص شده نشان می دهد که شما دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید. حل این آزمون، نیازمند دقت کافی، تمرکز و قدرت بینایی کافی است. پس اگر جرات دارید تا میزان توانائیهای شناختی خود را مورد سنجش قرار دهید با آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ همراه شوید.

برای حل آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است، باید از تمام حواس خود استفاده و حسابی آن را فعال کنید. وب سایت انتشار دهنده آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ با توجه به نظراتی که ذیل این تصویر منتشر شده است، معتقد است که تنها 29 درصد از اشتراک کنندگان توانستند در تلاش اول تمام 3 تفاوت موجود میان دو تصویر از دو سگ را شناسایی کنند. اگر آماده هستید که یک رکورد جدید را در انجام چنین آزمون هایی ثبت کنید، پس خود را آماده کنید. با مجله گفتنی و آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ همراه باشید.

داستان جالب: داستان دختران شاه و پسر زیبایی که با هر سه دختر پادشاه ازدواج کرد!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ

آنچه که شما در تصویر آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ با آن روبرو هستید: باید در کمتر از 5 ثانیه 3 تفاوت میان این دو تصویر از دو سگ چپ و راست را پیدا کنید.

از تمام توانائیهای شناختی خود استفاده کنید، حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. جزئیات آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید 3 تفاوت را پیدا کنید. همانطور که اشاره شد شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا پیروز شوید! زمان شما برای رمزگشایی آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ از هم اکنون شروع شد.

حتمن ببینید: شباهت عجیب احمد خمینی به بازیگر مشهور افغان+عکس

آزمون-شناسایی-تفاوت-تصویر-سگ-2

.

.

.

.

کسی که صاحب اصلی گربه می باشد را میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی؟

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ

وقت 5 ثانیه به پایان رسید. در صورتی که 3 تفاوت دو سگ را در آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ را در 5 ثانیه پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. فقط افراد شجاع تشویق می شوند تا این چالش تصویری را انجام دهند که در رتبه های بالای در آزمون های چالشی قرار دارد. بنابراین اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، طبیعی است. پس می توانید دوباره تلاش کنید تا تفاوت های تصویر آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ را پیدا کنید. می دانیم که آزمون به این راحتی نبود، اما مهم این است که شما تلاش کردید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگ:تمام تفاوت ها در تصویر ذیل علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده، این تفاوت ها را پیدا کنید.

آزمون-شناسایی-تفاوت-تصویر-سگ-1

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

برای باهوشا: ضریب هوشی خود را با این تست هوش مخزن امتحان کنید. فقط 20 درصد شرکت کنندگان توانستند این آزمون را حل کنند!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

برایتان جالب خواهد بود

پیشنهادی: عکسی نایاب از معشوقه مظفرالدین شاه قاجار

کدام یک از این بچه ها با برداشتن ژاکت همکلاسیشون،قصد آزار اونو دارن؟

حتمن بخوانید: داستان دختر زیبا و مرد هوسران و عیاش

داستان درخت قوم بنی اسرائیل و درگیری عابد یهودی با ابلیس!

داستان شاه عباس صفوی و شیخ بهایی؛ ماجرایی تکان دهنده

فقط یه تیزبین نابغه میتونه تو یه نگاه عروسک را بین نوزادا شناسایی کنه!

چیستان فوق العاده سخت: همه می بینند ولی خدا نمی بیند؟

داستان فوق العاده جذاب شاه عباس صفوی و مرد پینه دوز

تست شخصیت: آنچه می بینید ابتدا نشان می دهد که آیا واقعاً در زندگی خود خوشحال هستید یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا