;
سرگرمی

ضریب هوشی خود را با این تست هوش مخزن امتحان کنید. فقط 20 درصد شرکت کنندگان توانستند این آزمون را حل کنند!

تست هوش پر شدن مخزن: تست هوش پر شدن مخزن در مورد این است که با تجزیه و تحلیل تصویری که دارای چندین لوله آب است، بفهمید کدام مخزن آب برای اولین بار پر می شود.برای یافتن پاسخ شما دارای محدودیت زمانی 10 ثانیه ای می باشید. چالش‌هایی مانند تست هوش پر شدن مخزن در سال های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند، زیرا روشی هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد برای آزمایش تفکر منطقی شما ارائه می‌دهند.

هدف از بازی این است که با تجزیه و تحلیل لوله های موجود در تصویر مشخص کنید که کدام مخزن آب اول پر می شود. سعی کنید خودتان آن را حل کنید یا با دوستان و خانواده کار کنید، چه کسی می داند چه راه حل های خلاقانه ای پیدا خواهید کرد! موفق باشید و خوش بگذره!

پیشنهادی: افسانه هندی کوزه ترک خورده که ماجرایی آموزنده دارد!

تصویر تست هوش پر شدن مخزن

تست هوش پر شدن مخزن 1

.

.

.

برای حل این معمای هوش، باید تصویر را از نزدیک بررسی کنید و روی تعیین اینکه کدام مخزن آب اول پر می شود، تمرکز کنید. ممکن است چند ترفند وجود داشته باشد که می تواند حتی تیزترین ذهن ها را از بین ببرد. هنگام تلاش برای حل این معمای مخزن آب توجه به چندین عامل مهم است. به طور خاص، لازم است در نظر داشته باشید که برخی از لوله ها ممکن است مسدود شده باشند و فرض می شود که ظرف اولیه دارای جریان مداوم است.
این تست هوش مردم را دعوت می کند تا توانایی خود را آزمایش کنند و کشف کنند که کدام مخزن آب قبل از دیگری پر خواهد بود. این تمرینی است که نیاز به تفکر دقیق و توجه به جزئیات و همچنین کمی قدرت مغز دارد.

حتمن انجام دهید: با جواب دادن به این 10 سوال؛ سن عقلی خود را بفهمید!

.

.

.

پاسخ تست هوش پر شدن مخزن

تست هوش پر شدن مخزن 2

آیا تست هوش پر شدن مخزن را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

پیشنهادی: داستان پهلوان پنبه؛ وقتی پهلوانان نمی میرند!

بهترین عکس های کمدی حیات وحش 2023+ تصاویر برنده

خیلی جالبه: کسی که صاحب اصلی گربه می باشد را میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی؟

تست شخصیت: جرات دارید عمیق ترین ترس خود را کشف کنید؟ اولین چیزی که میبینید چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا