;
سرگرمی

قابل توجه باهوشا، خانواده فقیر را در 5 ثانیه شناسایی کنید!

آزمون شناسایی خانواده فقیر در جشن کریسمس: شما در تصویر آزمون شناسایی خانواده فقیر در جشن کریسمس با دو تصویر متفاوت از دو خانواده در روز جشن کریسمس روبرو هستید که کنار یکدیگر این روز رو جشن گرفته اند،در هر دو تصویر خانواده ها هدایایی را که به مناسبت روز کریسمس گرفته اند را در داخل جعبه هایی گذاشته اند و با شور و شوق وصف ناشدنی منتظرن تا کادوها رو باز کنند،همه چیز تا اینجای کار نرمال دیده می شود ولی باید گفت یکی از این دو خانواده از وضع مالی مناسبی برخوردار نمی باشند.

سوالی که آزمون شناسایی خانواده فقیر در جشن کریسمس از شما می پرسد این جمله است: کدام خانواده می تواند فقیر باشد!؟ اگر آماده هستید تصویر را با یکدیگر مشاهده می کنیم. بادقت به تصویر زیر نگاه کنید. به یاد داشته باشید که برای ارائه پاسخ، زمان شما بسیار محدود است و فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

جالبه ببینید: آزمون شناسایی دختر گرگینه: کدامیک از این 3 دختر حاضر در سالن سینما یک گرگینه است!؟

تصویر آزمون شناسایی خانواده فقیر در جشن کریسمس

آزمون شناسایی خانواده فقیر در جشن کریسمس 1

.

.

.

آیا فکر می کنید بسیار باهوش، نکته سنج و جزئی نگر هستید؟ به طوری که می توانید یک کارآگاه خوب باشید و به راحتی پیچیده ترین پرونده ها را حل کنید. اگر این گونه است و می خواهید آن را به صورت عملی اثبات کنید، باید آزمون ها و سوالات تصویری مجله خبری گفتنی را از دست ندهید و با حل هر کدام از انها در زمان مشخص ادعای خود را اثبات کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خانواده فقیر در جشن کریسمس

خانواده سمت راستی فقیر می باشند،برخلاف عقیده بسیاری از کاربران مبنی بر اینکه هدیه روز کریسمس آنها بسیار بزرگ می باشد و در نتیجه دارای وضع مالی خوبی هستند که توانسته اند چنین هدیه ای بخرند،باید گفت که وسع آنها کم بوده است چون تنها یک کادو خریده اند که همه افراد خانواده از آن استفاده کنند،برعکس خانواده سمت چپی که اعضای خانواده برای یکدیگر کادو خریده اند و نشان می دهد که آن ها از وضع مالی بهتری نسبت به خانواده سمت راستی برخوردار هستند.همچنین ذوق زدگی فرزند خانواده سمت راستی از دیدن این هدیه نیز دلالت بر این دارد که این خانواده از وضع مالی خوبی برخوردار نمی باشند.

آزمون شناسایی خانواده فقیر در جشن کریسمس 2

آیا آزمون شناسایی خانواده فقیر در جشن کریسمس را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 19 =

دکمه بازگشت به بالا