;
سرگرمی

با حل این معمای پلیسی در 7 ثانیه نشون بدین مثل خانم مارپل نکته سنج و باهوشید!

آزمون شناسایی دزد صد دلاری: در تصویر آزمون شناسایی دزد صد دلاری، مردی به نام تام یک اسکناس 100 دلاری را روی میز گذاشت و برای انجام دادن کاری به بیرون اتاق رفت و وقتی برگشت،اثری از پول نبود. او سه مظنون دارد:

آشپز که می گوید: من پول را زیر کتابی گذاشتم تا سالم بماند و کسی آن را برندارد. تام زیر کتاب را بررسی کرد،اما چیزی نبود.
خدمتکار نیز گفت: من پول را در داخل کتاب بین صفحه 10 و 11 منتقل کردم تا امن بماند. مرد کتاب را چک کرد و چیزی بین صفحه 10 و 11 وجود نداشت.
برقکار: من اسکناس را دیدم که از کتاب بیرون زده بود و آن را بین صفحه 11 و 12 انتقال دادم تا سالم بماند.

با توجه به توضیحات داده و اظهارات سه فرد مظنون دزد این اسکنساس صد دلاری چه کسی می باشد؟برای حل آزمون شناسایی دزد صد دلاری شما باید نکته سنج و تمرکز بالایی داشته باشید تا بتوانید دزد را در 7 ثانیه شناسایی کنید.

جذاب و خواندنی: معشوقه های محمود درویش؛ از دختر اسرائیلی تا خواهر نزار قبانی!

تصویر آزمون شناسایی دزد صد دلاری

آزمون شناسایی دزد صد دلاری 1

.

.

.

اگر شما ذهن خارق العاده و تیزبینی همچون خانم مارپل داشته باشید، می توانید رکوردی جدید در رمزگشایی تصاویر معمایی را از خود به جا بگذارید. باید بدانید که سوالات و معماهای تصویری توانسته اند محبوبیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی به دست آورند. از این نظر، ما شما را تشویق می کنیم که این تمرین یا آزمون جدید را که به دلیل سطح دشواری بالای آن در مدت کوتاهی به شدت مورد توجه قرار گرفته است را رمزگشایی کنید. اگر فکر می کنید جزو افراد نابغه در حل معماهای تصویری هستید و همواره به هوش بالای خود افتخار می کنید،آزمون شناسایی دزد صد دلاری را در مدت زمان تعیین شده حل کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دزد صد دلاری

اگر مرد(تام) بین صفحه 10 و 11 کتاب،وجود داشتن پول را چک کرده باشد، صفحه 11 و 12 طرف مقابل یک برگه خواهد بود و برقکار به سادگی قادر به انجام کاری که طرف خود است نبوده است. در نتیجه برقکار دزد اسکناس صد دلاری می باشد.

پیشنهادی: عجیب ترین رفتارهای ژاپنی ها: چرا هر چقدر هم پولدار باشند روی زمین می خوابند؟!

تست قدرت بینایی: اگه گوزن داخل تصویر رو پیدا کنی، چشات مثل جغد تیزه!

آزمون شناسایی دزد صد دلاری 2

آیا آزمون شناسایی دزد صد دلاری را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید برایتان جالب باشد

حکایت دزد مسجدی که داماد حاکم شد!

آیا به اندازه کافی دارای چشمانی تیز هستید که بتوانید 3 تغییر ظریف را درک کنید؟

ببینید: باهوشا بگن کدام زن زیبا، اوضاع اقتصادی چندان مناسبی ندارد؟

جالب: حکایت دسته گل به آب داده؛ برادران خوش قدم و بد قدم!

جالب و خواندنی: داستان واقعی شوکت خانم و کریم خان زند با پایانی شگفت انگیز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا