;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های خانوادگی گونگ بوک امپراطور دریا: با این سن چه زنی داره!

چوی سو جونگ در 28 دسامبر 1962 در سئول، کره ی جنوبی متولد شد.

چوی از 1988 تاکنون در تلویزیون و سینمای کره مشغول به فعالیت است. او برای بازی در در دو سریال تاریخی تلویزیونی بسیار موفق کره‌ای؛ جو یونگ بزرگ و نقش جانگ بوگو در امپراتور دریا به شهرت جهانی دست یافته‌ است.

این هم جالبه: پسر پانته آ بهرام فرزانه سریال دلدادگان + عکس

گونگ بوک امپراطور دریا1

قد او 174 سانتیمتر است.

او در کارهای خیرخواهانه ی زیادی شرکت کرده و در سال 2008 به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد در سئول انتخاب شد.

به بازی فوتبال علاقه دارد.

ازدواج و فرزندان

خانواده واقعی گونگ بوک

چوی سو جونگ در سال 1993 با ها هی را بازیگر زن کره‌ای ازدواج کرده و دو فرزند دارد. زندگی موفق این دو در کره شهرت زیادی یافته‌ است.

گونگ بوک امپراطور دریا

خانواده واقعی گونگ بوک2
همسر و دختر و پسر گونگ بوک

امپراتور دریا نام مجموعه تلویزیونی حماسی است که در سال ۲۰۰۴ میلادی از شبکه کی‌بی‌اس۲ کره‌ جنوبی پخش شد. این سریال درباره زندگی ژنرالی شیلایی به نام جانگ بوگو ساخته شده‌است.

خلاصه داستان گونگ بوک امپراطور دریا

دختر بازیگر گونگ بوک
عروسی گونک بوک در سمت چپ- دختر گونگ بوک در سمت راست

داستان مجموعه تلویزیونی دربارهٔ برده‌ای به نام گونگ بوک است که به همراه دوستش جانگ نیون سختی‌های زیادی را متحمل می‌شود. دزدان دریایی پدرش را می‌کشند.

بعدها او تحت تعلیم فردی به نام یوم جانگ قرار می‌گیرد و پس از آمادگی نسبی در هنرهای رزمی، در مسابقات انتخابی محافظان بانو جمی شرکت می‌کند. بانو جمی از اشراف‌زادگان و ثروتمندان به حساب می‌آید و یک تاجر سیاست‌مدار است.

همسر واقعی گونگ بوک2

سرانجام گونگ بوک به عنوان محافظ بانو جمی به استخدام وی در می‌آید. گونگ بوک عاشق دختری به نام جانگ هوآ می‌شود. از طرفی یوم جانگ (همان دزد دریایی مبارز و دلیری که هنرهای رزمی را در دوره نوجوانی به گونگ بوک آموخت) نیز عاشق بانو جانگ هوآ می‌شود.

همسر واقعی گونگ بوک

بانو جانگ هوآ از کودکی که پدرش را از دست داد (پدرش را یوم جانگ در هنگام حملهٔ دزدان دریایی به قتل رساند) تحت سرپرستی بانو جمی بوده‌است.

گونگ بوک که به جمع محافظان بانو جمی پیوسته بود، کم‌کم از اعمال خلاف قانون او باخبر شد و قصد براندازی او از قدرت را نمود. بانو جمی نیز به جرم خیانت او را بیرون می‌کند و به عنوان برده به چین می‌فرستد.

همسر واقعی گونگ بوک3

گونگ بوک امپراطور دریا2

گونگ بوک امپراطور دریا3

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا