;
سرگرمی

میتونی به مرد جوان کمک کنی تا مناسب ترین فرد را برای قرار گذاشتن انتخاب کند؟

آزمون شناسایی فرد مناسب برای قرار گذاشتن: در تصویر آزمون شناسایی فرد مناسب برای قرار گذاشتن ما پسر جوانی را مشاهده میکنیم که در یک مهمانی سه بانوی جوان را که کنار یکدیگر ایستاده شده اند را می بیند و تصمیم دارد با یکی از این سه زن جوان یک قرار ملاقات جهت آشنایی بیشتر بگذارد،اما تنها یکی از این سه زن جوان شایسته قرار گذاشتن می باشد.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر میتونی در 7 ثانیه بگی مناسب ترین گزینه برای گذاشتن قرار با مرد جوان چه کسی می باشد؟

تصویر آزمون شناسایی فرد مناسب برای قرار گذاشتن

آزمون شناسایی فرد مناسب برای قرار گذاشتن 1

.

.

.

پازل های بازی فکری با به چالش کشیدن خواننده برای حل یک مسئله، تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله را آزمایش می کنند. این چالش ها پتانسیل افزایش هوش و بهبود تمرکز را دارند. چالش بازی فکری بیشتر شامل حل یک پازل، شکستن یک کد، یافتن یک شی پنهان یا تشخیص عیب در تصویر است. تمرین منظم چنین چالش هایی به تقویت مهارت های حل مسئله کمک می کند و همچنین یک تمرین سالم برای مغز فراهم می کند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد مناسب برای قرار گذاشتن

خیلی از کاربران خانم اول از سمت چپ را به عنوان مناسب ترین گزینه برای قرار گذاشتن انتخاب کرده اند،اما باید توجه داشت که وی یک روح می باششد چون بدون پا می باشد،برخی نیز زن سمت راستی را به عنوان گزینه مطلوب برای قرار گذاشتن انتخاب کرده اند ولی به حجم عضلات بازوها و عدم برجستگی سینه های وی دقت کنید تا متوجه شوید که وی یک مرد می باشد که لباسی زنانه پوشیده و خود را شبیه زنان در آورده است،علی رقم ظاهر زن وسطی وی همچون گوش های تیز وی و موهای پرپشت در پاهای وی، بهترین گزینه برای قرار گذاشتن می باشد.

تصاویر جذاب و دیدنی: ستاره های مشهور اگر شخصیت های دیزنی می شدند!

آزمون شناسایی فرد مناسب برای قرار گذاشتن 2

آیا آزمون شناسایی فرد مناسب برای قرار گذاشتن را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

خیلی جالبه: داستان ضرب‌المثل قُمپز در کردن چیه؟

باهوشا بگید: آیا می توانید کد را در کمتر از 15ثانیه شکست دهید؟ تمام هوش خودتان را معطوف آزمون کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا