;
سرگرمی

آزمون شناسایی قاتل در زمین والیبال:اگر مهارت کارآگاهی داری،می‌تونی قاتل دختر کشته شده را پیدا کنی!

آزمون شناسایی قاتل در زمین والیبال: در تصویر آزمون شناسایی قاتل در زمین والیبال می بینید که دختری در زمین والیبال به قتل رسیده است. سه مظنون در این تصویر حضور دارند، اما یکی از این افراد مظنون، قاتل واقعی است. آیا شما می توانید قبل از آنکه مظنون فرار کند و شواهد را مخفی کند، او را شناسایی کنید؟ با بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

آزمون شناسایی قاتل در زمین والیبال به دلیل زمان پاسخ دهی 6 ثانیه ای آن از درجه سختی بالایی برخوردار است به طوری که تنها 18 درصد از شرکت کنندگان موفق به یافتن پاسخ صحیح شده اند. ناامید نشو! ما فکر می کنیم ممکن است شما جزو اقلیت 18 درصد باشید، فقط کافیست نکاتی را  که برای حل معماهای هوش تصویری در نظر داشته باشید و به جزئیات توجه کنید،تا به راحتی این آزمون هوش تصویری را حل کنید.

این هم جالبه: 5 تصویر عجیب ولی واقعی که اصلا باورت نمیشه واقعا عکس گرفته شدن!

تصویر آزمون شناسایی قاتل در زمین والیبال

آزمون شناسایی قاتل در زمین والیبال 1

.

.

.

پازل های تصویری در شکل ها و انواع و اقسام مختلف، در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند. این معماها و سوالات تصویری هر روز پیچیده تر و سخت تر می شوند، شما می توانید با حل این معماهای تصویری به صورت منظم و مرتب با جدیدترین و پیچیده ترین معماهای تصویری، مهارت ها شناختی، هوش و حتی سطح تحلیل و ادراک خود را مورد آزمایش قرار دهید. ما با انتشار جذاب ترین معماهای تصویری تلاش می کنیم در کنار ایجاد لحظات خوش برای شما، نقشی مهم در ورزش دادن مغز و ذهن شما داشته باشیم.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در زمین والیبال

خیلی از کاربران دختری که موی قرمز دارد را به عنوان قاتل معرفی کرده بودند و دلیلشان هم وجود بخشی از موی دختر به قتل رسیده در دستان وی می باشد،ولی باید گفت درست است که این دو نفر قبل از به قتل رسیدن دختر با یکدیگر دعوا کرده بودند  و این دختر هم در حین دعوا قسمتی از موی دختر به قتل رسیده را می کند ولی قاتل دختر داور مسابقه می باشد،در دستان دختر سوت وی می باشد که حین درگیری توانسته است سوت را از گردن داور بکند،داور که از دعوای دخترها خبردار بوده برای اینکه قتل را تقصیر دختر مو قرمز بیندازد از فرصت استفاده کرده و دختر را به قتل می رساند.

آزمون شناسایی قاتل در زمین والیبال 2

آیا آزمون شناسایی قاتل در زمین والیبال را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا