;
سرگرمی

کدام زن زیبا و جوان؛ مامان پسر بچه هست؟

آزمون شناسایی مامان پسر بچه: مجله گفتنی بهترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری و به خصوص سوالات هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. شما با انجام این سوالات هوش می توانید ذهن خلاق خود را فعال نگه داشته و روز به روز نیز به رشد و بهبود آن کمک کنید.با انجام منظم بازی های فکری خواهید فهمید که روز به روز مهارت های شناختی شما دچار پیشرفت می شود و شما در شناسایی پدیده ها جزئی نگرتر شده اید. با مجله گفتنی و آزمون شناسایی مامان پسر بچه همراه باشید. شما باید بتوانید با دلایل منطقی و در یک نگاه مادر این کودک را شناسایی کنید.

آزمون بینایی: یه دختر بازیگوش بین فلامینگوها قایم شده اگه گفتی کجا؟

آزمون شناسایی مامان پسر بچه

به این ترتیب با پرداختن به آزمون ها و معماهای هوشی، می توان تفکر خلاق را در خود پرورش دهیم. از سوی دیگر از وقوع بیماری هایی همچون آلزایمر و حافظه که رابطه مستقیم با میزان فعالیت های مغزی دارد پیشگیری کرد. در صورتی که علاقه دارید با یک معمای تصویری دیگر خود را به چالش بکشید می توانید آزمون شناسایی مامان پسر بچه را مورد توجه قرار دهید.

در تصویر آزمون شناسایی مامان پسر بچه، شما دو زن و یک پسر بچه را در تصویر می بینید. تام کوچولو نمی تواند اطرافیان و نزدیکان خود را بشناسد. دو زن مدعی هستند که مادر او هستند. تام نمی داند که کدامیک از این دو زن مادر او هستند. تا زمان اعلان نتایج آزمایش دی ان ای، آیا شما می توانید تشخیص دهید که مادر واقعی تام کدامیک از این دو زن است؟

با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 6 ثانیه وقت دارید!

پیشنهادی: ضریب هوشی بالای خود را با حل این چالش حرکت 2 چوب کبریت در کمتر از 15 ثانیه ثابت کنید!

آزمون شناسایی مامان پسر بچه1

.

.

خیلی جالبه: شخصیت شناسی شکل ناخن؛ به دستات نگاه کن تو کدومی؟

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مامان پسر بچه

امیدواریم در زمان مشخص شده پاسخ این تصویر معمایی را پیدا کرده باشید. اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و تصویر آزمون شناسایی مادر پسربچه را بیشتر بررسی کنید. سعی کنید جزئیات را خوب بررسی کنید.

جالبه: اگه خیلی دیدت قوی باشه می تونی تفاوت های دو تا اسب رو ببینی!

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مامان پسر بچه : درست حدس زدید. اگر دقت کرده باشید دعوا بر سر تصاحب تام در زیر آب صورت گرفته است. لذا زن شناگر مجبور است که دهان خود را ببندد تا اب وارد گلویش نشود. اما اگر دقت کنید تام و پری دریایی هر دو دهانشان باز است، بدون اینکه برایشان مشکلی پیش آمده باشد. لذا تام فرزند پری دریایی است.

آزمون شناسایی مامان پسر بچه2

شما با کمک بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند. مغز نیز همانند جسم برای بهیود و افزایش کارایی خود نیازمند به ورزش است و ورزش مغز نیز حل معادلات و سوالاتی است که آن را درگیر و دچار چالش کند.

برایتان جالب خواهد بود

داستان قاضی چشم چران و عشق به زن تاجر| قسمت اول

اگر ادعا دارید که ضریب هوشی بالایی دارید، عدد گم شده را در این معمای ریاضی در 12 ثانیه بیابید

داستان بهترین شمشیرزن جهان که شبیه سنگ است!

تست شخصیت: با انتخاب یک ستاره ما نشان خواهیم داد که آیا دارای نظم هستید یا بی خیال!

آب نبات را در بین پروانه ها در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید! آیا آماده اید؟ پس شروع کنید

داستان غلام شل در حجله دختر شیخ عرب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا