;
سرگرمی

باهوشا بگن: کدومیک از این خانم خوشکلا، همسر دوماد خوشتیپه!؟

آزمون شناسایی همسر واقعی داماد: در تصویر آزمون شناسایی همسر واقعی داماد شما تازه داماد خوشتیپی را مشاهده می کنید که میان دو عروس که بسیار شبیه هم هستند گیر کرده است، شما باید تک تک جزئیات تصویر آزمون شناسایی همسر واقعی داماد را با دقت بسیار مشاهده کنید. باید بدانید برای کشف پاسخ صحیح نیاز به تمرکز زیاد و مهمتر از همه یک چشم متخصص دارد. فقط در 4 ثانیه باید بفهمید که کدامیک از دو زنی که در تصویر می بینید همسر آقا دوماد خوشتیپ است؟ لذا انجام این کار مسالزم بررسی تمام جزئیات تصویر است. سریع باشید، زمان می گذرد!

این هم جالبه: سوال هوش: ترافیک رو با عقب کشیدن یک ماشین حل کن!

در صورتی که بتوانید در زمان مشخص شده آزمون شناسایی همسر واقعی داماد را حل کنید، شما یک نابغه تمام عیار هستید. پس در صورت آماده بودن می توانید تصویر آزمون را ببینید. فقط یادتان باشد که برای پاسخگویی زمان شما محدود است. زمان شما از هم اکنون آغاز می شود.

 

تصویر آزمون شناسایی همسر واقعی داماد

آزمون شناسایی همسر واقعی داماد 1

این را هم بخوانید: تست شخصیت: اینکه اول چه چیزی دیدی، نشون میده فضولی یا بی خیال!

.

.

.

با کمک آزمون امروز نشان دهید که چقدر دقیق، نکته سنج و باهوش هستید؟ شما با رمزگشایی آزمون شناسایی همسر واقعی داماد می توانید اثبات کنید که به لحاظ قدرت تمرکز و دقت و همچنین هوش تحلیلی در سطح بالایی قرار دارید.شما با معمای تصویری فوق العاده چالش برانگیزی روبرو هستید که می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به چالش بکشد و یک تمرین ورزشی مناسب برای آن باشد. اگر فکر می‌کنید مهارت‌های کافی برای غلبه بر هر چالشی را دارید، مهم نیست که چقدر شدید، پس نمی‌توانید این معمای تصویری را که فقط ذهن‌های واقعاً باهوش می‌توانند در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای حل کنند را از دست بدهید.

.

.

.

این داستان رو حتما بخون: حکایت پینه دوزی که با گفتن رازش، آهنگری که 2 زن داشت را خانه خراب کرد!

پاسخ آزمون شناسایی همسر واقعی داماد

همسر داماد عروس سمت راستی می باشد،اگر به عروس سمت چپی دقت کنید متوجه می شوید که وی دارای ریش و سیب گلو می باشد،وی در واقع برادر دوقولوی عروس می باشد که برای شوخی و سرکار گذاشتن داماد خودش را شبیه عروس درآورده است.

آزمون شناسایی همسر واقعی داماد 2

آیا آزمون شناسایی همسر واقعی داماد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

جواب خیلی ساده و جالب بود، امیدوارم که خوشتون اومده باشه و اگه لذت بردین برای دوستان تون هم بفرستین. هر روز در گفتنی مطالب سرگرمی و متنوعی قرار می دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا