;
سرگرمی

آزمون روانشناسی میزان جذابیت شما از نظر دیگران چقدر است؟ اول چه دیدید؟!

آزمون روانشناسی میزان جذابیت: تست های شخصیت، به باور روانشناسان همیشه علمی نیستند، اما آن ها در بعضی موارد می توانند یافته هایی درباره شخصیت ما فاش کنند. ما انسان ها همیشه مشتاق بودیم خودمان را از منظر دیگران بشناسیم.

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری کودک فیک:کدوم یکی خودش رو به جای بچه جا زده؟ اگر تیز و زرنگ هستی دلیلش رو هم بگو

این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

بسیار کاربردی: جلوگیری از شل شدن پوست بعد لاغری: این کارها را فراموش نکنید

آزمون روانشناسی میزان جذابیت شما از نظر دیگران چقدر است؟ اول چه دیدید؟!

شاید برایتان جالب باشد: معمای مانگا: اگر یک کارآگاه کارکشته ای سرنخ رو پیدا کن و بگو کدوم دختر قاتله؟!

آزمون روانشناسی میزان جذابیت

نتابج آزمون روانشناسی میزان جذابیت:

صدف غول پیکر: اگر اولین چیزی که دیدید این صدف بزرگ بود، به احتمال زیاد شما فردی هستید که با مشکلات محدود شده اید. شما اجازه می دهید دیگران شما را عذاب دهند و این برای زندگی شما خوب نیست. شما احساس عشوه گری یا معاشقه ندارید و این خوب نیست.

باهوشا بشتابید: چالشی ترین تست هوش تصویری: اگر ذکاوت بالایی دارید کی شرایط بهتری داره تا زنده بمونه؟!

مروارید تابناک: اگر در وهله اول موفق به دیدن این مروارید درخشان شدید، بدون شک فردی هستید که قرار است با نور خودش بدرخشد. شما موجودی نورانی هستید که به تمام اهداف خود خواهید رسید. در ظاهر معاشقه دارید.

خیلی جالبه: آزمون بینایی تشخیص رنگ: کدوم قسمت رنگش با بقیه فرق می کنه؟ 99 درصد مردم نمی تونن ببینن!

مردانی که برای زنده ماندن تلاش می کنند: شما همیشه به دنبال پیشرفت هستید، صرف نظر از آزمایشاتی که زندگی برای شما ایجاد می کند. شما دوست دارید عشوه گر یا معاشقه باشید و هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند. با تلاش و فداکاری خود آینده بسیار خوبی در پیش دارید.

تست چالشی: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

تست شخصیت شناسی چیست؟

آزمون روانشناسی میزان جذابیت: تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود.

آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

خیلی جالبه: آزمون شناسایی شوهر زن: کدوم مرد شوهر خانوم هست؟ زرنگا بلافاصله متوجه میشن!

از تست‌هایشخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.

امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

تست های شخصیت چه کاربردی دارند؟

آزمون روانشناسی میزان جذابیت: شاخه ای از روانشناسی که به شخصیت و تنوع آن در بین افراد می پردازد، روانشناسی شخصیت نامیده می شود . آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا 2 نفر با شخصیت های متفاوت دوستان صمیمی هستند و چرا دو نفر با شخصیت های مشابه دشمنان قسم خورده هستند؟ خوب، این تست های شخصیت شناسی جالب، علاوه بر سرگرمی به سوالاتی از این دست پاسخ می دهد.

از دست نده: معمای ماری که استتار کرده رو در دو ثانیه پیدا کن تا ثابت بشه چشمت از عقاب تیزتره!

چه عواملی باعث می شود ما خودمان را درست نشناسیم؟

آزمون روانشناسی میزان جذابیت: ما به دلایلی مختلفی ممکن است خودمان را هنوز به درستی نشناخته باشیم. اگر از مشکلاتی در دوران کودکی یا نوجوانی رنج برده اید که باعث کاهش عزت نفس شما شده، بیش تر احتمال دارد خودتان را ناکارآمد یا غیر اجتماعی توصیف کنید! در حالی که این ویژگی مربوط به دوران گذشته تان بوده و خصایا و ویژگی افراد در طی زمان با اتفاقات مختلفی تغییر می کند.

به همین دلیل هم هست که تکنیک ها و روش هایی وجود دارد که با آموختن آن مهارت ها می توانید شخصیت تان را رشد بدهید: شما همان آدم دیروز نیستید و فردا هم آدم امروز نخواهید بود! اگر دیروز برچسب های منفی می‌خورده اید، دلیلی ندارد که امروز هم دقیقا همان ویژگی را داشته باشید! به همین دلیل هم هست که ممکن است از نتایج تست ها تعجب کنید. چون این تست ها باعث می شوند شما خودتان و تغییرات اخلاقی تان را بشناسید و بفهمید که بر خلاف تصورتان آدم دیگری هستید!

جالب است ببینید: تست شخصیت دو راهی: در یک موقعیت خطرناک مادرتان را نجات می دهید یا پدر؟

صفات شخصیتی

بعضی از صفات شخصیتی که ما داریم برایمان کاملا واضح و روشن است. به طور مثال این که ما برونگرا هستیم و یا درونگرا و یا این که در انجام کارها سخت کوشیم و یا سست و بیحال. اما اگر دقت کنید متوجه می شوید که همین شناخت از خود نیز بسیار محدود است. انسان دارای لایه های شخصیتی زیادی است. ما در بیشتر موارد از احساسات و برخی از خصوصیت‌های رفتاری مان به طور کامل اطلاع داریم. اما بعضی از صفات شخصیتی ما به تنهایی قابل درک و شناخت نیست و در مقایسه با دیگران مشخص می‌شود. به عنوان مثال در مورد اینکه ما چقدر باهوش هستیم یا می‌توانیم اطلاعات را به خاطر بسپاریم، باید خود را با دیگران مقایسه کنیم تا بتوانیم درک درستی از این صفت وجودی خود، داشته باشیم.

ببینید: بازی فکری رژلب و پیراهن ها را محاسبه کنید در در جرگه زبل ها جا بگیرید!

برخی از ویژگی های شخصیتی ما نیز تاحدودی از آنچه دیگران در مورد ما می‌گویند، قابل درک است. پروفسور جان مایر معتقد است که اگر یک بار بشنویم فردی یه صفت یا ویژگی ما به ما نسبت می دهد، شاید آن را خیلی جدی نگیریم؛ اما اگر چند بار و از چند نفر مختلف آن را بشنویم، حتما به خود می گوییم شاید من شناخت خوبی از خودم ندارم و یا باید بیشتر تلاش کنم تا متوجه شوم که آیا واقعا این صفت در من وجود دارد یا خیر؟

شخصیت افراد ثابت است یا متغیر؟

شخصیت ما در واقع مشخص می کند که چه واکنشی در برابر دیگران و رفتار آن ها داشته باشیم. از نظر پروفسور مایر انعطاف پذیری قابل توجهی در ما وجود دارد که می‌توانیم واکنش‌هایمان در برابر اطرافیان را کنترل کنیم و یا بکار ببندیم. در واقع ما قادریم به صورت قابل ملاحظه‌ای تغییراتی در شخصیت خود ایجاد کنیم. ایشان همچنین معتقد است اگر شما به طور کلی انسان درونگرایی هستید سه گزینه در مقابل شما قرار دارد:

شاید جالب باشد: آزمون تمرکز پیدا کردن F: اگه چشمات از جغدم تیزتره F رو بین E ها پیدا کن!

  • شما می‌توانید شغل و زندگی اجتماعی مناسب با آن را انتخاب کنید.با این ویژگی خود کنار آمده و به راحتی زندگی کنید.
  • شما می‌توانید با این حالت مقابله کرده و کمی این حالت را در خود کم کنید. خودتان را مجبور کنید تا به مهمانی بروید و روابط اجتماعی داشته باشید.
  • شما می‌توانید با تمام اراده خود و به صورت فعال درصدد تغییر این روحیه خود اقدام کنید. اجتماعی بودن را بیشتر تمرین کنید. پروفسور مایر در رابطه با این گزینه می‌گوید که حرکت به سوی تغییر باعث می‌شود تا ما تشویق شویم در وادی‌هایی پا بگذاریم که از ما بسیار دور هستند و انرژی زیادی برای این مهم نیاز است.

ممکن است برای شما جالب باشد:

حتمن ببین: معمای تصویری خطر متوجه کدام کفش است؟ افراد باهوش می فهمن!

حتما ببین: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

تست جدید: آزمون هوش خون آشام درستکار کدومه؟ کدومشون خون آدما رو تو شیشه نکرده؟

اینم عالیه: آزمون شناسایی پولدار فیک: تیزترین کارآگاه ها هم نمی تونن بفهمنن کدوم یکی متظاهره؟!

از دست نده: اسانس پوست صورت با فرمول ساخت آن توسط زنان کره ای در منزل که بعنوان پرایمر طبیعی هم استفاده می شود

ببینید: آزمون بینایی گربه اشرافی رو پیدا کنید و بینایی قوی تونو به رخ ملت بکشید!

خیلی جالبه: آزمون هوش دایره ها مجموعا چندتا هستند؟فقط افرادی که تمرکز بالایی دارند می توانند بگویند!

آزمون بینایی اتاق اشرافی: یه قلب در این اتاق پر وسایل مخفیه! می بینیش؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا