;
سرگرمی

میتونی شخصی که به گروگان گرفته شده رو 5 ثانیه ای شناسایی کنی؟

آزمون شناسایی گروگان در رستوران: در تصویر آزمون شناسایی گروگان در رستوران شما با تصویر جالبی روبرو هستید. افرادی را در محیط یک رستوران مشاهده می کنید که در نگاه اول مانند یک خانواده به نظر می رسند، آنها به ظاهر شاد و خرم هستند و با هم بگو و بخند دارند. همه چیز یک صحنه عادی را به تصویر می کشد.ولی در واقع این افراد گروگان گیر می باشند که یک فرد را به گروگان گرفته اند.

اما اگر کمی دقت کنید با این اتفاق وحشتناک روبرو می شوید که می تواند نشان از گروگان گیری باشد. می توانید این نشانه را در تصویر پیدا کرده و پاسخ آزمون را در 5 ثانیه بدهید؟

جالبه از دست ندین: تِرِندهای فارسی جالب در سال 2023: از چیپس میقولی تا آو آو آو + ویدئو

تصویر آزمون شناسایی گروگان در رستوران

آزمون شناسایی گروگان در رستوران 1

.

.

.

سوالات و معماهای تصویری می توانند بهترین گزینه برای افزایش فعال های مغز باشند. پژوهشگران معتقدند همانند جسم، بدن برای سلامتی نیازمند ورزش دادن مغز و ذهن است. با ورزشدادن مغز شما می توانید در سنین کهنسالی و میانسالی از بیماری هایی همچون ضعف حافظه ، فراموشی و … پیشگیری کنید.حل این آزمون برای بسیاری از مشارکت کنندگان آسان نبوده است. برای انجام این آزمون، زمان کمی در نظر گرفته نشده و افراد با  شناسایی فرد گروگان گرفته شده می توانند تیزبنی و نکته سنجی خود را به راحتی ثابت کنند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی گروگان در رستوران

فردی که به گروگان گرفته شده است زن یمت راستی می باشد،با توجه به نوع نگاه غمگینانه وی در هنگام غذا خوردن نشان می دهد که وی چندان از حضور در این جمع خوشحال نمی باشد که این امر حاکی از این موضوع است که این افراد خانواده وی نمی باشد و وی آن ها را نمی شناسدفزن سمت چپی نیز با گروگان ها همدست می باشد،چون وی کیف دستی خود را با خود دارد که کسانی که به گروگان گرفته می شوند از داشتن وسایل شخصی خود محروم می شوند.

آزمون شناسایی گروگان در رستوران 2

آیا آزمون شناسایی گروگان در رستوران را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا