;
سرگرمی

میتونی 7 ثانیه ای بگی کدوم یک از افراد در تصویر یک خون آشامه؟

آزمون هوش تصویری شناخت خون آشام در میز شام: در تصویر آزمون هوش تصویری شناخت خون آشام در میز شام ما تصویری از داخل یک کاخ را مشاهده می کنیم که تعدادی فرد با ظاهری عجیب در حال خوردن شام می باشند، در این تصویر یکی از این افراد عجیب یک خون آشام می باشد.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر میتونی 7 ثانیه ای فردی که خون آشام می باشد را شناسایی کنی؟

تصویر آزمون هوش تصویری شناخت خون آشام در میز شام

آزمون هوش تصویری شناخت خون آشام در میز شام 1

.

.

.

این سوال یا معمای تصویری مهارت های شناختی شما به ویژه بینایی، دقت و نیز قدرت تحلیل شما را مورد آزمایش قرار خواهد داد.سوالات هوش و در کل معماهای تصویری از جمله مطالبی است که در فضای اینترنت طرفداران زیادی دارد. این قبیل مطالب در عین سرگرمی می توانند زمینه خوبی برای محک زدن ما وتوانائیهای ما باشند. این قبیل سوالات می توانند سبب افزایش دقت و تمرکز شما در بلند مدت شوند.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری شناخت خون آشام در میز شام

خیلی ها در فضای مجازی زن پیشخدمت را به دلیل داشتن دم خون آشام معرفی کرده اند ولی باید گفت که وی فقط یک شیطان می باشد،پسری که روی میز هم نشسته دارای شاخ می باشد و وی نیز یک شیطان می باشد،زن جوان نیز که دور میز دیده می شود یک شیطان رده بالا می باشد که می تواند خودش را از ظاهر شیطانی رها کند،خون آشام مرد جوان است که بر روی زمین افتاده است،وی توسط یک خون آشام گاز گرفته شده است  که جای گاز آن بر روی گردنش به خوبی قابل مشاهده است.

تست چالشی: آیا پاسخ صحیح این مجموعه را می توانید پیدا کنید؟

حتمن ببینید: شخصیت های کارتونی در واقعیت چقدر خوشتیپ یا بدتیپ بودند؟

آزمون هوش تصویری شناخت خون آشام در میز شام 2

آیا آزمون هوش تصویری شناخت خون آشام در میز شام را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

مخصوص تیزبین ها: در عرض 10 ثانیه اعداد 1، 2 و 3 را در این خانه و باغ پیدا کنید! آیا می توانید زمان را شکست دهید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا