;
سرگرمی

میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی چه کسی در حال خیانت کردنه؟مرد یا زن؟

آزمون هوش تصویری شناخت فرد خیانت کار: در تصویر آزمون هوش تصویری شناخت فرد خیانت کار ما زوجی به ظاهر خوشبخت را در رستورانی مشاهده می کنیم که برای صرف شام به آنجا رفته اند،ولی متاسفانه این زوج در حال نقش بازی کردن می باشند و یکی از آنها در حال خیانت کردن می باشد.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی کدوم فرد در حال خیانت کردن می باشد؟

حتما ببینید: آیا در این بازی فکری مشاهده ای می توانید قلب را در کمتر از 10 ثانیه در میان گل ها ببینید؟

تصویر آزمون هوش تصویری شناخت فرد خیانت کار

آزمون هوش تصویری شناخت فرد خیانت کار 1

.

.

.

از حداکثر مهارت های خود استفاده کرده و نشان دهید که یک کارآگاه تمام عیار هستید. برای رمزگشایی لازم است، دقت کنید، تمرکز خود را به حداکثر برسانید و با تمام جزئیات تصویر آزمون هوش تصویری شناخت فرد خیانت کار را تجزیه و تحلیل کنید.اگر می خواهید خود یا اطرافیانتان را محک بزنید، توانایی ها و مهارت های شناختی آن ها را بسنجید در جای درستی قرار گرفته اید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری شناخت فرد خیانت کار

شاید در نگاه اول خیلی از کاربران مرد را به عنوان خیانتکار معرفی کرده اند و دلیلشان نیز وجود رژ لب بر روی یقه مرد می باشد ولی رنگ رژ لب زن خدمتکار با رنگ رژ روی یقه مرد یکی نیست،خیانتکار واقعی زن می باشد،کافیست به تتویی که بر بازوی وی نقش بسته و تتوی زن خدمتکار دقت کنید که شبیه هم می باشد.

آزمون هوش تصویری شناخت فرد خیانت کار 2

آیا آزمون هوش تصویری شناخت فرد خیانت کار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا