;
سرگرمی

یکی از این خانمای مدل یک بیگانه فضاییه،میتونی 7 ثانیه ای بگی کدومشونه؟

آزمون هوش تصویری شناخت مدل بیگانه فضایی: در تصویر آزمون هوش تصویری شناخت مدل بیگانه فضایی ما سه خانم مدل را در اتاق پرو مشاهده میکنیم که در حال آماده سازی خود برای رفتن روی صحنه و نشون دادن جدیدترین لباس هایی که طراحی شده اند می باشند،همه چیز عادی به نظر می رسد ولی یکی از این مدل ها یک بیگانه فضایی می باشد.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانی در 7 ثانیه فرد بیگانه را شناسایی کنی؟

تصویر آزمون هوش تصویری شناخت مدل بیگانه فضایی

آزمون هوش تصویری شناخت مدل بیگانه فضایی 1

.

.

.

حتما ببینید: خرس گرسنه پس از خوردن زباله های انسانی کشته شد

معماها و سوالات تصویری همواره تلاش دارند تا سطح ادراک و میزان توانائی ها و مهارت های شناختی افراد را به آنان گوشزد کنند. توانایی خوب دیدن، خوب دقت کردن، خوب متمرکز شدن، جزئیات را دیدن و خوب تحلیل کردن…. این ها بخشی از توانایی هایی است که آدمی در گذر عمر به آنها دست پیدا می کند و مانند بسیاری از مهارت های دیگر می تواند رشد پیدا کند و یا اینکه دچار رکود شود.به باور کارشناسان استفاده مناسب از مغر و وادار کردن آن به فعالیت فکری مناسب، می تواند زمینه را برای رشد این توانائی ها فراهم کند.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری شناخت مدل بیگانه فضایی

مدل بیگانه فضایی کسی نیست جز زن وسطی به دستهای وی دقت کنید،وی دو دست چپ دارد که هیچ انسان عادی این گونه نمی باشد،دو زن دیگر هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه فضایی هستند ندارند.

آزمون هوش تصویری شناخت مدل بیگانه فضایی 2

آیا آزمون هوش تصویری شناخت مدل بیگانه فضایی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یک =

دکمه بازگشت به بالا