;
سرگرمی

با توجه به تصویر میتونی بگی کدوم یکی از بچه ها به عنوان فرزند خواندگی پذیرفته شده است؟

آزمون هوش تصویری شناسایی فرزند خوانده: در تصویر آزمون هوش تصویری فرزند خوانده ما دو تصویر متفاوت را از دو خانواده مجزا مشاهده می کنیم که همراه با فرزندانشان عکسی به یادگاری گرفته اند،نکته قابل توجه این است که یکی از خانواده ها یکی از بچه ها را به فرزند خواندگی پذیرفته است.

با توجه به تصویر و توضیحات داده شده در زیر میتونی در 12 ثانیه بگی کدوم یکی از خانواده ها دارای فرزند خوانده می باشند؟

نکته: در خانواده سمت چپی،پدر یکی از والدین رنگین پوست نبوده،در خانواده سمت راست پدر یکی از بچه ها رنگین پوست می باشد.

تصویر آزمون هوش تصویری شناسایی فرزند خوانده

آزمون هوش تصویری شناسایی فرزند خوانده 1

.

.

.بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری نیست. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری شناسایی فرزند خوانده

فرزند خوانده در خانواده سمت راستی می باشد و دختر خانواده به عنوان فرزند خوادگی پذیرفته شده است، چون طبق نکته ای که ذر ابتدا اشاره کردیم پدر خانواده سمت راستی رنگین پوست بوده که با توجه به اصل وراثت گرگور مندل کشیش اتریشی،ژن غالب وی به پسر خانواده رسیده است و دختر که پدر خانواده را ندیده و برای اولین بار پسر خانواده را می بیند تعجب کرده است که چگونه مادر وی سفید پوست می باشد در حالی که پسر رنگین پوست شده است.

پدر بزرگ مادری پسر خانواده سمت چپی یک سفید پوست بوده که به علت آلل‌ مغلوب در فرزندان  وی این ژن ظاهر نشده و در نوه وی این ژن پدیدار گشته است، ولی هنوز هم رنگ موهایش به والدینش رفته است.

حتما بخوانید: داستان زن بدکاره و امام موسی کاظم(ع) که باید بخوانید!

آزمون هوش تصویری شناسایی فرزند خوانده 2

آیا آزمون هوش تصویری شناسایی فرزند خوانده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

تصاویر جالب و دیدنی: شاهزاده خانم های واقعی دیزنی چه شکلی بودند؟

از دست ندهید: موزیک ویدئوی بی تی اس در سازمان ملل که دخترها را دیوانه کرد+ ویدیو

 تست قدرت بینایی: معمای شناسایی سگ در طبیعت را اگر تیزبینی انجام بده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا