;
سرگرمی

تست شخصیت: آیا شما بیشتر با اشتیاق هدایت می شوید یا عقل؟ یکی از این 3 هدفون را انتخاب کنید تا متوجه شوید!

تست شخصیت اشتیاق یا عقل: آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی شما را بیشتر سوق می دهد، اشتیاق یا عقل؟ با تست شخصیت اشتیاق یا عقل ما به اعماق روان خود سر بزنید! از این فرصت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودتان غافل نشوید. آیا آماده هستید که دست به کار شوید؟

در حوزه روانشناسی و خودیابی، تست های شخصیت جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. آنها بینش هایی را در ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه ما ارائه می دهند و ویژگی هایی را آشکار می کنند که ممکن است حتی متوجه نشویم که داریم.

امروز یک تست بی نظیر برای شما داریم که حول یک سوال ساده می چرخد: کدام هدفون را انتخاب می کنید؟ اما زیاد به آن فکر نکنید. انتخاب شما می تواند نشان دهد که آیا شما بیشتر تحت تأثیر اشتیاق هستید یا عقل .

به تصویر پایین با سه هدفون مختلف نگاه کنید. در مورد آن فکر نکنید. فقط با غریزه خود پیش بروید و یکی را انتخاب کنید که بلافاصله نظر شما را جلب میکند. به یاد داشته باشید، هیچ انتخاب درست یا نادرستی وجود ندارد. همه چیز در مورد آن چیزی است که در ذهن ناخودآگاه شما طنین انداز می شود.

از دست ندهید: داستان ضرب المثل چوب توی آستین کردن !

تصویر تست شخصیت اشتیاق یا عقل

تست شخصیت اشتیاق یا عقل 1

.

.

هدفون 1

انتخاب اولین هدفون در تست شخصیت اشتیاق یا عقل نشان می‌دهد که شما فردی هستید که بیشتر با اشتیاق هدایت می‌شود . شما فردی هستید که از قلب خود پیروی می کنید و از ریسک کردن برای چیزی که واقعاً دوست دارید ابایی نمی کنید.

شما به زندگی کامل اعتقاد دارید، حتی اگر گهگاهی منطق را کنار بگذارید. از طرف دیگر، طبیعت پرشور شما گاهی اوقات می‌تواند به تصمیم‌های تکانشی منجر شود، اما اشتیاق شما برای زندگی همیشه شما را با خود همراه می‌کند.

تست چالشی: کدوم آب زیرکاهی روی تخته این جمله رو نوشته؟

هدفون 2

اگر انتخاب شما دومین هدفون در تست شخصیت اشتیاق یا عقل بود، شما فردی هستید که با تعادل بین اشتیاق و عقل هدایت می‌شوید . شما از تعقیب رویاهای خود نمی ترسید، اما این کار را با یک استراتژی خوب برنامه ریزی شده انجام می دهید.

شما استاد تعادل قلب و ذهن خود هستید که از شما فردی باثبات، قابل اعتماد و سازگار می سازد. با این حال، به یاد داشته باشید که آنقدر درگیر برنامه ریزی نباشید که فراموش کنید از خودانگیختگی زندگی لذت ببرید.

هدفون 3

انتخاب سومین هدفون در تست شخصیت اشتیاق یا عقل نشان می دهد که شما فردی هستید که بیشتر به عقل متکی هستید . شما منطقی و تحلیل گر هستید و ترجیح می دهید قبل از تصمیم گیری به همه چیز فکر کنید.

شما به ندرت اجازه می دهید احساسات قضاوت شما را تحت الشعاع قرار دهد، که شما را به یک مشکل گشا تبدیل می کند . اما مراقب باشید، زیرا تمایل شما به بیش از حد فکر کردن ممکن است باعث شود لذت عمل خود به خود را از دست بدهید.

آیا این تست شخصیت با شما همخوانی داشت؟ اگر چنین است، فراموش نکنید که  آن را با دوستان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید! و به یاد داشته باشید، این تنها یکی از بسیاری از تست های شخصیتی است که ما داریم.

بنابراین، اگر از تست شخصیت اشتیاق یا عقل لذت بردید، حتماً  تست های شخصیتی دیگر ما را بررسی کنید تا بیشتر در مورد ویژگی ها و تمایلات منحصر به فرد خود کشف کنید.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

برایتان جالب خواهد بود

تست شخصیت:آیا بر خود متمرکز هستید یا روی دیگران! فقط یکی از این 3 بالون هوای گرم را انتخاب کنید!

خیلی جالبه: آزمون شناسایی مرد عاشق: مرد به کدامیک از زنان تصویر علاقمند است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا