;
سرگرمی

در آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان میتونید بگین کدوم یک از این دو نفر قصد و نقشه داره از زندان فرار کنه؟

آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان؛ در تصویر آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان ما دو فرد زندانی را مشاهده می کنیم که در سلول های خود به سر می برند،یکی از آنها یک خون آشام می باشد که به تازگی به این سلول آورده شده است و دیگری یک گرگینه ،یکی از این دو نفر در ذهن خود نقشه فرار از زندان را چیده است و به زودی می خواهد نقشه خود را عملی سازد.

آیا با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد می توانید بگویید کدام یک از این دو فرد قصد فرار از زندان را دارد؟

 

تصویر آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان

آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان 1

.

.

.

 بازی های فکری و سوالات تصویری می تواند برای هر کسی جذاب است. این سوالات می تواند هم سرگرم کننده باشد و هم اینکه ذهن و مغز شما را یک تمرین و ورزش دهد. ورزش روزانه مغز همانند ورزش جسم همواره لازم است و شما باید بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن بهترین و دقیق ترین پاسخ را برای این سوالات تصویری آماده کنید. شما باید بسیار با دقت به تصویر آزمون نگاه کرده و بتوانید جزئیات تصویر را بررسی کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان

احتمالا خیلی ها مرد گرگینه را به عنوان کسی کهنقشه فرار چیده معرفی کرده اند و دلیلشان هم وجود نیمکت شکسته می باشد،ولی وی فقط واکنش طبیعی خود را به ماه کامل نشان داده چون بر روی دیوارها رد چنگال های وی دیده می شود که هنگام تبدیل شدن به گرگینه نتوانسته خود را کنترل کند و بر روی دیوار خط انداخته و رخت خواب خود را شکسته است.

کسی که می خواهد فرار کند خون آشام می باشد،وی ناراحت می باشد چون در طول روز نمی تواند فرار کند و منتظر است تا شب فرا برسد تا نقشه فرار خود را عملی سازد.

آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان 2

آیا آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 4 =

دکمه بازگشت به بالا