;
سرگرمی

آیا میتوانید با حرکت دادن دو چوب کبریت سه مثلث را در 10 ثانیه بسازید؟

حرکت دادن دو چوب کبریت سه مثلث

آیا میتوانید با حرکت دادن دو چوب کبریت سه مثلث را در 10 ثانیه بسازید؟ پازل چوب کبریت یکی از رایج‌ترین اشکال بازی های فکری می باشد، که اخیراً مورد توجه بسیاری از کسانی است که به دنبال چنین معماهایی برای حل هستند. ما یکی از این پازل های جالب چوب کبریت داریم که می توانید آن را امتحان کنید.

پازل های چوب کبریت یکی از انواع بازی های فکری است که شامل پازل های تصویری، معماهای ریاضی، معماها و بسیاری موارد دیگر نیز می شود. بازی های فکری یکی از ترندهای اخیر در رسانه های اجتماعی بوده است که بسیاری به دنبال انواع مختلفی از بازی های فکری هستند تا ذهن خود را سرگرم کنند و تمرین ذهنی داشته باشند.

همچنین بخوانید: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

.

.

.

پازل‌های چوب کبریت اساساً پازل‌های بازآرایی هستند که در آنها باید چوب‌های کبریت را که به شکل‌ها یا معادله‌هایی مرتب شده‌اند، مرتب کنید تا معما را رفع و حل کنید. به طور کلی پازل های چوب کبریت به شکل معادلاتی هستند که نادرست هستند و نیاز به حل دارند و برای همه کسانی که به دنبال بهبود ضریب هوش و مهارت های حل مسئله منطقی ذهنی خود هستند،بهترین روش سرگرمی هستند.

.

.

.

اینم ببین: چیستان: سریع بگو اون چه کلمه ایه که حتی با سوادترین آدم ها هم غلط می نویسن؟

پاسخ آزمون هوش حرکت دادن دو چوب کبریت سه مثلث

ما پاسخ آزمون هوش حرکت دادن دو چوب کبریت سه مثلث را در دو تصویر جداگانه برای شما به اشتراک می گذاریم.

تصویر پاسخ پاسخ آزمون هوش حرکت دادن دو چوب کبریت سه مثلث مرحله اول

حرکت دادن دو چوب کبریت سه مثلث مرحله اول

تصویر پاسخ آزمون هوش حرکت دادن دو چوب کبریت سه مثلث مرحله دوم

حرکت دادن دو چوب کبریت سه مثلث مرحله دوم

آیا آزمون هوش حرکت دادن دو چوب کبریت سه مثلث را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: اکتشاف جدید و شگفت انگیز: مشاهده اثرات کیهانی بر اختلالات اینترنت و فضای مجازی!

ارتباط بین توانایی های دو نیمکره و حل تست هوش:

تست های هوش امروزه طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی پیدا کرده اند. معماهای ریاضی راه جالبی هستند تا فعالیت های مغزی ما را تحریک و تقویت کنند. از طریق این مسئله های ریاضی می توان توانایی های نیم کره چپ مغزی را سنجید.

گفته می شود بخش سمت چپ مغز مربوط به فعالیت های ریاضی است و افرادی که نیم کره چپی مغز ورزیده و قوی دارند در دروس مربوط به ریاضی و محاسبات و منطق بهتر عمل می کنند. اما چه مانعی برای افرادی وجود دارد که نیمکره چپشان به اندازه نمیکره راست قوی نیست؟ این تست ها برای همه کسانی طراحی می شود که علاقه مند هستند سرگرم شده و میزان هوش ریاضیاتی خود را ارزیابی کنند و حتی این قوه را تقویت کنند.

در حال حاضر، چالش های ویروسی در میان محبوب ترین کاربران شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک باقی مانده است. این پازل‌های بصری نه تنها به ما کمک می‌کنند تا توانایی‌های ذهنی خود را به طور تصاعدی بهبود بخشیم، بلکه لحظاتی عالی از سرگرمی مفید را برای ما فراهم می‌کنند.

تابه‌حال شنیده‌اید که به فردی لقب باهوش بدهند و یا این لقب را به شما نسبت دهند؟

باور غلطی که در خصوص باهوش بودن افراد مطرح است، شیوۀ خلاقانه‌ای است که افراد در انجام برخی امور از آن بهره می‌گیرد. برای مثال دانش‌آموزی که در درسی همچون ادبیات، علوم، و… نمرۀ بالایی کسب می‌کند و یا معدل او بالا می‌شود، به او می‌گویند که تو چقدر باهوش هستی! در صورتی که این هوشی که از آن صحبت می‌کنند، هوشی است که تنها به توانایی حل مسئله مربوط خواهد شد که هوش منطقی – ریاضی نامیده می‌شود.

هوش چندگانه گاردنر به 9 دسته تقسیم میشود: 1:هوش بدنی(جنبشی-حرکتی) 2:هوش درون فردی 3:هوش برون فردی 4:هوش فضایی 5:هوش طبیعت‌گرا 6:هوش منطقی – ریاضی 7:هوش موسیقیایی 8:هوش زبانی کلامی 9:هوش هستی گرا

خبر خوش!

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد!

مطالب پیشنهادی ما:

بازی کلمات: نجات یافته از آتش! اگر کتابخوانی سریع بگو کدام شخصیت افسانه ای پارسی است؟

ضرب المثل دیگ به دیگ میگه روت سیاه!!!

تست شناسایی مسیر امن: ماریا از کدام مسیر عبور کند تا بدون خطر به شهر برسد!؟

در هر یک از تصاویر اشتباه تصویری حیوانات،ایرادی وجود داره و فقط یک چشم تیزبین می تونه اون را در مدت زمان 7 ثانیه پیدا کنید؟

اگر چشمان تیزبینی دارید در مدت زمان 8 ثانیه 3 تفاوت تصویری پسر با اراده ورزشکار را پیدا کنید!!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. نه یه ذوزنقه با ۲ مثلث ایجاد کردی
    باید ۲ چوب کبریت بالا رو میاوردی پایین ذوزنقه تقسیم میشد یک ذوزنقه به ۳ قسمت مساوی میشه ۳ مثلث

  2. سلام این پاسخ که اشتباه ست. الان شده دوتا مثلث با یه ذوزنقه.
    دو تا چوب را باید بین ذوزنقه بالایی بذاریم تا درست در بیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 5 =

دکمه بازگشت به بالا