;
سرگرمی

آزمون قدرت دید: تفاوت های دو تصویر سنجاب ها را پیدا کن!

آزمون شناخت تفاوت سنجاب ها: اگر فکر می کنید تیزبین هستید این چالش را از دست ندهید. شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا تفاوتها را تشخیص دهید! آیا فکر می کنید این توانایی را دارید؟

نشان دهید که دید بسیار خوبی دارید و تشخیص دهید که چه تعداد تفاوت در این چالش پیچیده وجود دارد؟ نشان دهید که دید بسیار خوبی دارید و تشخیص دهید که چه تعداد تفاوت در این چالش پیچیده وجود دارد. آیا می توانید پاسخ یا تفاوت های دو تصویر درآزمون شناخت تفاوت سنجاب ها را در 10 ثانیه پیدا کنید. پاسخ شناسایی تفاوت ها است.

زمان درخشش شما فرا رسیده است! امروز یکی از چالش های تصویری که بیشترین زمان را در اختیار شما قرار داده است را به شما معرفی می کنیم، دلیل؟ فقط 18 درصد از کاربران توانسته اند در تلاش اول، واقعاً از آن عبور کنند، آیا شما آماده اید؟ آیا فکر می کنید از سطح بالایی از مهارت ها و توانائیهای شناختی برخوردار هستید؟ پس باید بتوانید در آزمون شناخت تفاوت سنجاب ها تمام تفاوت ها را شناسایی کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

پویایی این چالش شدید شامل شناسایی تمام تفاوت ها در کمتر از 10 ثانیه است. شما فردی بسیار شجاع هستید، زیرا جرأت کردید بر این چالش تصویری غلبه کنید. چقدر به ادعای پیروزی نزدیک بودید؟ در مدت کوتاهی متوجه خواهید شد، زیرا فقط برای این مناسبت به شما کمک می کنیم تا چالش تصویری را حل کنید. بیایید آن را انجام دهیم! پس تلاش کنید تفاوت دو تصویر را در آزمون شناخت تفاوت سنجاب ها شناسایی کنید.

تصویر آزمون شناخت تفاوت سنجاب ها

آزمون شناخت تفاوت سنجاب ها

 

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت تفاوت سنجاب ها

زمان شما به پایان رسیده است. می توانید از فرصت دوم خود استفاده کنید. در پاراگراف بعدی می توانید پاسخ خود را با پاسخ آزمون شناخت تفاوت سنجاب ها مقایسه کنید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که آیا در آزمون موفق نشده اید یا خیر. آیا آماده هستید که بفهمید؟

جالبه ببینید: داستان ضرب المثل تا بوق سگ

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت تفاوت سنجاب ها: تمام تفاوت ها در تصویر زیر علامتگذاری شده است. شما چند تفاوت را در تصویر آزمون شناخت تفاوت سنجاب ها شناسایی کردید؟ هوش تصویری امروز چطور بود؟

حتما بخوانید: داستان ضرب المثل استخوان لای زخم گذاشتن

پاسخ آزمون شناخت تفاوت سنجاب ها

 

مطالب جالب پیشنهادی:

پیشنهادی: داستان مثنوی: حکایت دارک برده عاشقی که به او تجاوز شد! 18+

فقط 20٪ از مردم می توانند زمان آخرین ساعت را حداکثر در 15 ثانیه پیدا کنند!

بازیگران زن هالیوود رسما هندی شدند؛ به کدوم یکی بیشتر میاد؟

موزیک ویدیوی حال خوب کن بی تی اس اگر استرس داری!

تست شخصیت:کدام یک از این کودکان دختر است؟ انتخاب شما چیزهای زیادی را درباره شما فاش خواهد کرد

آیا می توانید تاس اشتباهی را در این تصویر 10 ثانیه ای پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =

دکمه بازگشت به بالا