;
سرگرمی

آزمون هوش ریاضی جمع دایره؛ با توجه به سایر دایره ها به جای علامت سوال چه عددی باید قرار بگیرد؟

آزمون هوش ریاضی جمع دایره؛ آیا شما نبوغ ریاضی دارید؟ افراد کمی در دروس ریاضی قوی هستند. آزمون هوش ریاضی جمع دایره علی رقم ساده به نظر رسیدنش، شما و توانایی تان را می آزماید!

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم.

شاید خوشتان بیاید: بازی جذاب با چوب کبریت رو میتونی حل کنی،تنها دو چوب کبریت را حرکت بده و معادله رو درست کن.

تصویر آزمون هوش ریاضی جمع دایره

آزمون هوش ریاضی جمع دایره 1

ببینید: آزمون هوش شناخت همسر مرد؛ به نظر شما کدوم زن همسر واقعی مرد می باشد؟

.

.

.

افزایش فعالیت مغز که نقش اصلی و کلیدی در بدن را ایفا می کند، می تواند به افزایش هوش و مهارت های شناختی شما کمک زیادی بکند. پس تلاش کنید به صورت روزانه و مرتب انجام بازی های فکری را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

.

.

.

شاید خوشتان بیاید: در تست بینایی اجسام گمشده در تصاویر شما باید این اشیا را در مدت زمان 3 ثانیه برای هر تصویر پیدا کنید!

پاسخ آزمون هوش ریاضی جمع دایره

ما پاسخ آزمون هوش ریاضی جمع دایره را برایتان در زیر به صورت ساده نوشته ایم:

4+8=12

3+3=6

12-6=6

بنابراین عدد گم شده 6 است.

شاید جالب باشد: اگه دقت نظرت خوبه در مدت زمان 5 ثانیه تست شناسایی خون آشام را حل کن و اون رو پیدا کن؟

آزمون هوش ریاضی جمع دایره 2

آیا آزمون هوش ریاضی جمع دایره را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشه: تست بینایی میمون های بازیگوش؛میمون بازیگوش متفاوت را میتونی پیدا کنی؟افراد کمی میتونن در 8 ثانیه اینکارو انجام بدن.

تعریف هوش توسط گاردنر استاد دانشگاه هاروارد

هوش عبارت است از “توانایی درک آسان و خوب، توجه به آنچه ضروری است، حل موقعیت ها یا مشکلات جدید بر اساس تجربیات انباشته شده قبلی و زیرکی”.

گاردنر، استاد دانشگاه هاروارد، از مفهوم سنتی هوش مبتنی بر IQ انتقاد کرد. هفت نوع هوش در کتاب او به نام «فریم‌های ذهن: نظریه هوش‌های چندگانه» توضیح داده شد و بعداً با دو نوع دیگر تکمیل شد که نهمین مورد آن است. بحث برانگیزترین آنها هوش معنوی یا وجودی بود.

به گفته متخصصان روان‌درمانی که این نظریه را توضیح می‌دهند، افرادی که هوش بصری و فضایی خود را توسعه داده‌اند، می‌توانند مفاهیم هندسی و فضایی را راحت‌تر تصور، درک و به صورت بینایی و تیزبینی نشان دهند.

اینم جالبه: تست هوش ریاضی بابا نوئل؛ فقط یک عاشق ریاضی میتونه ارزش بابانوئل و درختای کاجو در 10 ثانیه پیدا کنه؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

اینم جالبه: تست شناسایی دزد گردنبند الماس:به نظر شما دزد گردنبند الماس چه کسی است!؟

هوش بومی یا سیال چیست و چگونه با تست های سرگرمی می توان آن را فعال کرد؟

هر یک از ما با پتانسیل هوشی منحصر به فردی به دنیا می آییم که به طور ژنتیکی از والدین خود به ارث رسیده است. روانشناسان این بالقوه را هوش بومی یا سیال می نامند و می توانند آن را از طریق آزمون های غیرکلامی ارزیابی کنند.

این تست ها به تعیین ضریب هوشی کمک می کنند و مهم هستند زیرا به ما امکان می دهند مهارت های شناختی خود را تمرین کنیم و عملکرد ذهنی خود را بهبود ببخشیم. ایده تست هوش برای اولین بار در اوایل دهه 1900 در فرانسه ظاهر شد. این تست ها توسط روانشناسان و پرسنل نظامی برای تعیین اینکه آیا فرد از نظر روانی برای شغل مناسب است یا خیر استفاده می شد.

علاوه بر این، اگر ما چنین آزمونی را انتخاب کنیم، می تواند به پیشرفت شخصی و حرفه ای ما کمک شایانی کند.

انواع مختلفی از تست های هوش وجود دارد که از روش های مختلفی برای سنجش هوش ما استفاده می کنند. از جمله متداول‌ترین آنها می‌توان به تست‌هایی در قالب توهم‌های نوری، تست‌های دانش عمومی، تست‌های مبتنی بر تمرین‌های ریاضی، تست‌های شفاهی (که فقط از کلمات استفاده می‌کنند) اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی ما:

آزمون هوش شناخت همسر مرد؛ به نظر شما کدوم زن همسر واقعی مرد می باشد؟

با پیدا کردن شمع متفاوت در 6 ثانیه قدرت دیدت رو بسنج و ببین چقدر تیزبینی!

حکایت قاضی و همسر بازرگان؛بازرگانی که همسرش را به نزد قاضی معتمد شهر سپرد!

در تست شناسایی صاحب کوله پشتی یک فرد تیزبین می تونه بفهمه کوله پشتی حاوی چاقو مال کیه؟

در مدت زمان 8 ثانیه تست بینایی شناسایی بچه گربه متفاوت را پاسخ دهید!

فقط چشمان تیزبین می تونه در مدت 12 ثانیه 10 تفاوت تصویری پسرک خوش شانس و خمره طلا را پیدا کنه؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. واقعا که!!!
    داداش گلم ، اول یه نگاهی بهش بنداز بعد بچاپ!!
    دایره اول رو۵۴ نوشتی! از کدوم رابطه این جواب روپیدا کردی؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا