;
سرگرمی

آزمون هوش ریاضی هشت ضلعی؛ جای عدد سوال در هشت ضلعی چه عددی باید قرار بگیرد؟

آزمون هوش ریاضی هشت ضلعی؛ عدد گمشده را آزمون هوش ریاضی هشت ضلعی را در 10 ثانیه پیدا کنید و این معمای ریاضی را حل کنید.آیا از پس این کار بر می آیید؟

آزمون هوش ریاضی هشت ضلعی یک بازی فکری هیجان انگیز است که مردم باید درباره آن فکر کنند و آن را حل کنند، در این بازی فکری شما باید مشکل را شناسایی کرده و به آن پاسخ دهید. فقط افراد با قدرت فکری بالا می توانند این آزمون هوش ریاضی را حل کنند!

 

تصویر آزمون هوش ریاضی هشت ضلعی

آزمون هوش ریاضی هشت ضلعی 1

.

.

.

بازی های فکری را می توان به عنوان یک تمرین مغزی کامل برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفت زیرا هر دو سمت راست و چپ مغز را درگیر می کنند. بخش راست مغز خلاقیت، احساسات و تفکر شهودی را کنترل می‌کند، در حالی که سمت چپ، بخش تحلیلی، سیستماتیک و عینی است.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش ریاضی هشت ضلعی

ما یکی از راه های حل آزمون هوش ریاضی هشت ضلعی را در زیر برایتان شرح داده ایم که به این صورت است که باید اعداد را با هم جمع کنیم .

هشت ضلعی اول=4+8+3+2=17

هشت ضلعی دوم =2+2+4+9=17

هشت ضلعی سوم =6+5+3+3=17

بنابراین عدد گم شده 3 است.

آزمون هوش ریاضی هشت ضلعی 2

آیا آزمون هوش ریاضی هشت ضلعی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

کاربرد تست هوش چیست؟

از تست ‎های هوش برای اهداف متفاوتی استفاده می‎شود. استفاده از آن‎ها برای موارد زیر است:

  • انتخاب شغل و مشکلات مربوطه.
  • انتخاب کارمندان.
  • انتخاب مدرسه و رشته.
  • تحقیق بالینی در مورد بیماری‎هایی که تاثیر منفی روی هوش می‎گذارند، مانند زوال عقل.

تست ‎های هوش می‎توانند تحت این شرایط بسیار مفید باشند چون نمره‎ های بالای بهره هوشی (IQ) یک ظرفیت پیش‎ بینی کننده دارند. یعنی بهره هوشی به موفقیت تحصیلی در مدرسه، شغل، ویژگی‎های رهبری و خلاقیت ربط داده می‎شود.

قانون کلی این است هرچه نمره هوش شما بالاتر باشد، عملکرد بهتری در دنیای مدرسه و کار خواهید داشت. بنابراین، براساس امتیاز بهره هوشی ‎تان می‎توانید در مورد آینده‎ تان انتخاب ‎های بهتری بگیرید.

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا