;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت انسان بین زامبی ها؛کدام یک از افراد موجود در تصویر انسان است و زامبی نیست؟

آزمون هوش شناخت انسان بین زامبی ها

آزمون هوش شناخت انسان بین زامبی ها؛ در تصویر آزمون هوش شناخت انسان بین زامبی ها ما تعدادی زامبی را مشاهده می کنیم که در یک اتاق که مربوط به یک شهر بازی است در حال رفت و آمد هستند،یکی از آنها یک انسان می باشد که خودش را شبیه زامبی در آورده است.

آیا می توانید انسانی که خودش را به صورت زامبی درآورده است در مدت زمان 7 ثانیه شناسایی کنید؟

شاید جالب باشد: باورت میشه تاکسی های افغانستان این رنگیه: طالبان رنگ تاکسی ها رو عوض کرد!

.

.

.

آیا شما فکر می کنید که تیزبین ونکته سنج هستید؟ ایا فکر می کنید همواره با ورود به یک مکان، جزئی ترین چیزها را درک می کنید؟ اگر این گونه فکر می کنید آزمون هوش شناخت انسان بین زامبی ها را حل کنید و ثابت کنید که واقعا ذهنی تیز و دیدی جزیی نگر دارید.

.

.

.

اینم جالبه: بی ادب ترین کشورهای جهان: بی حیاترین مردم جهان چه کسانی هستند؟

پاسخ آزمون هوش شناخت انسان بین زامبی ها

زامبی که جلوی در آسانسور ایستاده یک انسان می باشد،وی دکمه آسانسور را زده است تا هر وقت در آن باز شد در جا سوار آسانسور شود و خود را از این مخمصه نجات دهد،البته ممکن است نظرات در این مورد متفاوت باشد که خوشحال میشیم با ما در بخش نظرات همراه باشید و دلایل مخالفت و موافقت خود را به اشتراک بگذارید.

آزمون هوش شناخت انسان بین زامبی ها 1

آیا آزمون هوش شناخت انسان بین زامبی ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: تست شخصیت پشتکار؛آنچه را که در ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا فردی با پشتکار هستید یا خیر!

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

آزمون هوش شناخت انسان بین زامبی ها: روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشد. اما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کنند. این جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاند. کدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

اینم جالبه: چه چیزی از خدا بزرگتر، از شیطان بدتر، فقرا آن را دارند، ثروتمندان به آن نیاز دارند، و اگر آن را بخوری، میمیری؟

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

 آزمون هوش شناخت انسان بین زامبی ها: دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند.

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند.

مطالب پیشنهادی ما:

تست بینایی زنبور پنهان؛ در تصویر یک زنبور وجود دارد که فقط یک چشم تیز بین قادر به شناسایی آن در 7 ثانیه است.

تست هوش ریاضی ارزش کفش؛ فقط یک نابغه میتونه 6 ثانیه ای معادله آخرو حل کنه.ببین تو هم جزوشون محسوب میشی؟

معما: قبل از کشف قله‌ی اورست، کدام قله بلندترین قله‌ی روی زمین بود؟

به نظر شما در تست شناسایی آدم در معرض خطر، احتمال تصادف کدوم یک از افراد بیشتر است.

فقط کسانی که چشمان تیزبین دارند می تونند در پیدا کردن اشیا گم شده گاوچران کمک کنند.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. با سلام
    سمت چپی چون به طرف طرف پاپ کورن رفته که بخوره، در حالی که زامبی ها خون طعمه خود رو میخورن
    وسطی هم روی اسب نشسته و تونسته تعادل خودش رو حفظ کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا