;
سرگرمی

به نظر شما در تست شناسایی آدم در معرض خطر، احتمال تصادف کدوم یک از افراد بیشتر است.

تست شناسایی آدم در معرض خطر

تست شناسایی آدم در معرض خطر: سلول های خاکستری مغز مهمترین بخش وجودی انسان است که بهبود عملکرد آن می تواند بر زندگی انسان تأثیر مثبت بگذارد. همان گونه که جسم نیاز به ورزش دارد، مغز نیز نیاز به تمرین و ورزش دارد. بازی های فکری بهترین گزینه برای ورزش مغز به شمار می رود. مجله گفتنی در بخش تفریح و سرگرمی خود به صورت مرتب جذاب ترین و چالش برانگیزترین سوالات و معماهای تصویری را با شما به اشتراک می گذارد. با ما همراه باشید.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت خانواده دیوانه؛ یکی از خونواده ها دیگه رد داده از زندگی،میتونی بگی کدومشونه؟

تست شناسایی آدم در معرض خطر

همان گونه که بارها اشاره شد، مهارت های شناختی به وسیله بازی های فکری و انواع و اقسام سوالات و معماهای هوش توسعه و بهبود پیدا می کند. به واقع شما برای پاسخ به این گونه سوالات، نیاز دارید که از تمام ظرفیت های هوش، دقت و تمرکز خود استفاده کنید تا در زمان محدود مشخص شده، آن را حل کنید. به این ترتیب فعالیت های مغز شما افزایش پیدا می کند.

در تصویر تست شناسایی آدم در معرض خطر شما با یک صحنه خطرناک روبرو هستید. دو فرد در حال نزدیک شدن به مسیر قطار هستند. قطار در حال نزدیک شدن هست. در حالی که یکی از افراد هدفون به گوش داشته و احتمالا با صدای بلند آهنگ گوش می دهد و متوجه نزدیک شدن قطار نیست. در سمت دیگر یک روشندل (نابینا) هم به خط قطار در حال نزدیک شدن است. هر لحظه امکان تصادف وجود دارد. به نظر شما کدامیک از افراد تصویر در معرض خطر بیشتر قرار دارند؟ دلیل شما چیست؟

شاید جالب باشد: باورت میشه تاکسی های افغانستان این رنگیه: طالبان رنگ تاکسی ها رو عوض کرد!

با دقت به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید در کمتر از 5 ثانیه بهترین و معقولانه ترین پاسخ را ارائه دهید.

تست شناسایی آدم در معرض خطر-1

شاید جالب باشد: تست شخصیت پشتکار؛آنچه را که در ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا فردی با پشتکار هستید یا خیر!

.

.

.

.

.

اینم جالبه: چه چیزی از خدا بزرگتر، از شیطان بدتر، فقرا آن را دارند، ثروتمندان به آن نیاز دارند، و اگر آن را بخوری، میمیری؟

.

.

.

.

تا آنجا که می توانید تصویر و احتمالات را تجزیه و تحلیل کنید. اگر پاسخ را تاکنون پیدا نکرده اید؛ می توانید به بالا برگشته و بیشتر تصویر را بررسی کنید و وضعیت را تحلیل کنید.

.

.

پاسخ تست شناسایی آدم در معرض خطر

به نظر می رسد که فرد سمت راست بیشتر در معرض خطر است. چرا که مشغول گوش دادن آهنگ است و در نتیجه صدای سوت قطار را هم به درستی نمی شنود. کلاه سویشرت را به سر خود کشیده و نمی تواند سمت راست و چپ خود را به درستی ببیند ،همچنین با عینکی هم که به چشمانش زده قدرت دید پایین آمده لذا امکان تصادف او زیاد است.

اما فرد سمت چپ اگر چه نابیناست، و حس بینایی خود را از دست داده است، اما دیگر حواس او قوی است. قطعا او با عصای خود متوجه خطوط آهن شده است و همچنین صدای قطار را شنیده است. لذا او قطعا متوجه نزدیک شدن قطار شده و صبر خواهد کرد تا قطار عبور کند.

تست شناسایی آدم در معرض خطر-2

. ویژگی افراد باهوش و نابغه چیست؟

مهم‌ترین ویژگی این افراد دقت زیاد و تلاش برای درک درست چیزهای مختلف است. این افراد کمال‌گرا هستند، اما هیچ‌گاه هوش خود را به رخ دیگران نمی‌کشند و خود را فردی معمولی می‌دانند.

۲. مشکلات افراد باهوش چیست؟

گاهی این افراد برای برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و درست درک نمی‌شوند. این مسئله باعث مشکلاتی در روابط شخصی و کاری‌شان می‌شود.

۳. ازدواج با افراد باهوش چگونه است؟

افراد باهوش هم مانند بقیه آدم‌ها هستند و در واقع اغلب تشخیص‌دادن تفاوتشان دشوار است. درک بالای این افراد آنها را جذاب می‌کند، البته اگر شما هم بتوانید درکشان کنید!

۴. خصوصیات زنان باهوش چیست؟

زنان باهوش سختکوش و مستقل هستند، احساسات خود را خوب کنترل می‌کنند و روابط اجتماعی و کاری خوبی دارند.

۵. چرا افراد باهوش تنها هستند؟

این حرف بیشتر مواقع حقیقت ندارد. اتفاقا افراد باهوش به‌خاطر درک بهتر افراد و دقت زیادشان بهتر می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند، فقط گاهی ترجیح می‌دهند زمانشان را با افرادی مثل خودشان بگذرانند یا آن را صرف توسعه فردی کنند.

مطالب پیشنهادی ما:

فقط کسانی که چشمان تیزبین دارند می تونند در پیدا کردن اشیا گم شده گاوچران کمک کنند.

اگر بتونید در مدت زمان 15 ثانیه 10 تفاوت تصویری گاو غواص رو پیدا کنید چشمان تیزبینی دارید؟

قوانین عجیب در اروپا که بسیار مسخره هستند

آزمون هوش اشتباه تصویری زن در آینه؛ اگه در یک نگاه فهمیدی اشتباه چیه باریکلا داری.

تست هوش ریاضی مربع جعبه ها؛می تونی میزان هوش ریاضی خودت رو در 10 ثانیه با حل این تست ارزیابی کنی!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا