;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت اهدا کننده؛ اگه باهوش و نکته سنج باشی به راحتی میتونی تشخیص بدی چه کسی دروغ میگه

آزمون هوش شناخت اهدا کننده؛ در تصویر آزمون هوش شناخت اهدا کننده ما مردی را بر روی تخت بیمارستان مشاهده میکنیم و دو خانم که یکی زامبی و دیگری خون آشام می باشند،ادعا می کنند که با اهدا کردن قسمتی از بدن خود باعث نجات وی شده اند و وی باید بابت قدردانی از این کار آنها با وی ازدواج کنند.

شما باید بفهمید در آزمون هوش شناخت اهدا کننده چه کسی دروغ می گوید و این کار را هم باید تنها در 7 ثانیه انجام دهید.

شاید جالب باشد: حقایق عجیب درباره وایکینگ ها: چرا به بهداشت خود اهمیت زیادی می دادند؟!

تصویر آزمون هوش شناخت اهدا کننده

آزمون هوش شناخت اهدا کننده 1

شاید جالب باشد: معمای هوش چگونگی زنده ماندن؛میتونین بگین پسر چگونه توانست از تصادف جون سالم به در ببرد؟ 

.

.

.

در سوالات هوش به توضیحات داده شده در متن باید دقت کنید و براساس آن معقولانه ترین و بهترین پاسخ را ارائه دهید. این سوالات مغز شما را به فعالیت وادار می کند و بهترین ورزش برای مغزتان به شمار می رود.

.

.

.

شاید جالب باشد: تو گران ترین مدرسه دنیا چه خبره؟!!

پاسخ آزمون هوش شناخت اهدا کننده

اگر به تصویر به خوبی نگاه میکردین متوجه می شوید که زن زامبی دارد دروغ می گوید،چون مغز زامبی ها در اختیار خودشان نیست و اگر وی مغز خود را به مرد می داد وی نیز باید زامبی می شد،همین طور اگر به سرم دقت کنید میبینید که مایعی قرمز رنگ شبیه خون در حال تزریق می باشد.

اینم ببین: تست بینایی شمع های رنگی؛ اگه در 7 ثانیه تونستی شمع های متفاوت با بقیه رو پیدا کنی چشمات خیلی تیزه.

آزمون هوش شناخت اهدا کننده 2

آیا آزمون هوش شناخت اهدا کننده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

اینم ببین: آزمون هوش شناخت شبح؛ از بین افراد در تصویر کدومشون انسان نیست و یک شبح می باشد؟

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

سَرگَرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

شاید جالب باشد: آزمون هوش خانواده کودک ربا؛ کدوم خونواده در تصویر یک بچه را دزدیده است؟

تست ها همزمان با محبوبیت اینترنت و شبکه های اجتماعی محبوب شدند

محبوبیت شبکه های اجتماعی و اینترنت دنیایی از امکانات بی نهایت را به ما نشان می دهد. تنها با چند کلیک، می‌توانید پایان‌نامه‌های آکادمیک را بیابید، دوستان دوران کودکی خود را پیدا کنید، اخبار سراسر جهان را بخوانید و حتی با فردی در استرالیا چت کنید، همه اینها بدون ترک کاناپه امکان پذیر است!

همچنین ببینید: تفاوت تصویری مرد غارنشین و همسرش را در 12 ثانیه پیدا کن و نشون بده چقدر ریزبینی.

برای متولدین دهه 1990 به بعد، این نوع تعامل با جهان غیرممکن به نظر می رسید. بزرگ شدن در واقعیتی که در آن، برای صحبت با یک دوست، باید شماره تلفن ثابت او را در دفترچه تلفن صفحات زرد غول پیکر جستجو می کردید و بدون دانستن اینکه آیا او در خانه خواهد بود یا نه با او تماس می گرفتید.

زمانی که اینترنت شروع به برداشتن اولین گام‌های خود به سمت جهانی شدن کرد، کسانی که این امتیاز را داشتند که بتوانند در هر زمان وصل شوند، تنها کسانی بودند که درآمد مالی خوبی داشتند، زیرا در طول روزهای هفته این اتصال حساب می‌شد و بسیار گران قیمت بود.

این واقعیت به تدریج تغییر کرده است و همه کسانی که از سال 2000 میلادی به بعد متولد شده اند، دنیای کاملاً متفاوتی در مورد روابط انسانی پیدا کرده اند. در حال حاضر شبکه های اجتماعی امکانات بی نهایتی را در اختیار ما قرار می دهند و حتی برخی از آنها با پلتفرم های مختلف درآمد خوبی کسب می کنند.

امکان دیگر در اینترنت این است که بتوانید با بازی های ساده و خنده دار دوستان خود را به چالش بکشید. این تست‌ها به این دلیل محبوب شده‌اند که به افراد از سراسر جهان اجازه می‌دهند حول یک چیز مشترک متحد شوند و آن هم چیزی نیست جز: پاسخ.

شاید جالب باشد: تست شخصیت ماه و پرنده؛ اولین چیزی که در این عکس می بینید عمیق ترین پشیمانی شما را نشان می دهد!

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

همچنین ببینید: چشمان تیزی داری؟در این تست بینایی فلامینگو متفاوت را در مدت 8 ثانیه پیدا کن!

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

مطالب پیشنهادی ما:

آزمون هوش ریاضی معادله جمع سوم؛ به جای علامت سوال در معادله سوم باید چه عددی قرار بگیرد؟

تفاوت تصویری دو آبشار؛ چند تا تفاوت بین دو تا آبشار میتونی پیدا کنی؟

تست شخصیت طبیعت؛با انتخاب یک طبیعت مهارت های اجتماعی خود را بهتر بشناسید

آزمون هوش شناخت گرگینه؛ از بین بچه های خونواده یکیشون گرگینه هست،اگه گفتی کدومشونه؟

تست بینایی کیک متفاوت؛اگه تونستی در کمتر از 7 ثانیه کیکی که با بقیه فرق میکنه رو پیدا کن

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا