;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت دزد کودک؛ میتونی حدس بزنی چه کسی کودک رو ربوده است؟

آزمون هوش شناخت دزد کودک؛ در تصویر آزمون هوش شناخت دزد کودک ما سه فرد بالغ و دو کودک را مشاهده میکنیم ،یکی از این افراد کودک ربا می باشد>می توانی حدس بزنی کدام فرد یک کودک ربا می باشد؟

برای جواب دادن به آزمون هوش شناخت دزد کودک تنها 8 ثانیه فرصت داری تا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن پاسخ آزمون رو پیدا کنی.

 

تصویر آزمون هوش شناخت دزد کودک

آزمون هوش شناخت دزد کودک 1

.

.

.

بسیاری از سوالات هوش تصویری به گونه ای طراحی می شوند که شما برای پاسخگویی نیاز دارید از دقت، تمرکز، بینایی و نیز قوه تحلیل و منطق خود استفاده کنید. همین مسئله باعث می شود که مغز شما فعال تر شود. افزایش فعالیت مغزی می تواند در بلند مدت هم سلامت مغز شما را تضمین کند و هم در رشد مهارت ها و توانائی های شناختی نقش اصلی دارند.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت دزد کودک

اگر به تصویر خوب نگاه کنید متوجه می شوید که بستنی فروش دزد می باشد،چون دستان کودکی که وی ربوده است از محل نگهداری بستنی بیرون زده است،اما وی تنها دزد بچه نمی باشد،فردی که یک میمون نیز دارد یک کودک ربا می باشد،به کفش کوچکی که جلوی صندوقی که وی نشسته نگاه کنید تا متوجه این موضوع شوید،همچنین تکه ای از لباس کودک از صندوق بیرون زده است.

خیلی ها در فضای مجازی مردی مه میمون دارد و فرد بستنی فروش را همکاریکدیگر معرفی کرده اند که با کمک هم کودکان را فریب و می دزدند،منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

آزمون هوش شناخت دزد کودک 2

آیا آزمون هوش شناخت دزد کودک را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

آزمون هوش مرد فقیر: افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود. افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند. ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند.

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

آزمون هوش مرد فقیر: درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. اگر دقت کنید کیسه فرد دلقک هم شبیه بچه ای است که انگار درون اون قرار داره به نظرم هر سه رو دزد در نظر بگیرید بهتره 😅

  2. دلقک هم دزده چون انگار یه بچه داره دست و پا میزنه و دختر کنارش هم ترسیده انگار دیده دلقک بچه رو تو کیسه کرده هر سه تاشون همکارن

  3. چپ و راست تصویر هنوز دختر ها تو تصویر هستند.
    فقط دختری که روبروی بستنی فروش باشه نیست.
    پس دزد بستنی فروشه 🤪

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا