;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت زن دارای نامزد؛ کدام یک از زنان زیر دارای نامزد می باشد؟

آزمون هوش شناخت زن دارای نامزد؛ ما در تصویر آزمون هوش شناخت زن دارای نامزد ،سه زن را در حال خوردن بستنی برای فرار از گرمای تابستان مشاهده می کنیم ،یکی از این سه خانم جوان دارای شوهر می باشد.

آیا می توانید با توجه به تصویر وی را شناسایی کنید و بگویید کدام یک از آنها دارای شوهر می باشد؟

 

تصویر آزمون هوش شناخت زن دارای نامزد

آزمون هوش شناخت زن دارای نامزد 1

.

.

.

در ابتدا و در مواجه شدن با سوالات و معماهای تصویری، شما احساس خواهید کرد که با سوالات بسیار ساده و نه چندان سخت روبرو هستید. اما با تصمیم به حل این سوالات و معماها متوجه خواهید شد که یافتن یک پاسخ مشخص و منطقی بسیار سخت خواهد بود. با آزمون هوش شناخت زن دارای نامزد می توانید به خوبی یک تمرین ورزشی خوب برای ذهن و مغزتان داشته باشید. این گونه آزمون ها علاقمندان و طرفدارن خاص خود را در اینترنت و شبکه های اجتماعی دارد. چرا که ارائه پاسخ برای افراد چندان آسان و راحت نیست.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت زن دارای نامزد

با کمی دقت و تامل می توان به راحتی فهمید که زن سمت چپی کهمشغول خوردن بستنی قیفی می باشد دارای نامزد می باشد،اگر به دستان وی دقت کنید متوجه وجود حلقه نامزدی در انگشتان دست وی می شوید،در حالی که دو زن دیگر دارای هیچ نشانه ای از متاهل بودن وجود ندارد.

 

آزمون هوش شناخت زن دارای نامزد 2

آیا آزمون هوش شناخت زن دارای نامزد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا