;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ با روشی ساده که تعجب می کنید!

از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ: سفیده تخم مرغ خاصیت ترمیم‌کنندگی شگفت‌انگیزی دارد که به بهبود جای جوش روی پوستتان کمک می‌کند و آنها را محو خواهد کرد.

یکی از مشکلاتی که معمولا روی پوستمان با آن مواجه می‌شویم جوش‌هایی هستند که حتی پس از گذراندن دوره درمان هم جای آن‌ها به شکل لک روی پوست باقی می‌ماند. این لک‌ها می‌توانند به اندازه خود جوش‌ها آزار دهنده باشند.

شاید جالب باشد: ماسک دارچین برای چروک پوست: با این ماسک دوباره جوان می شوید!

بنابراین به کار گرفتن راه‌ حل‌های ساده برای از بین بردن جای جوش می‌تواند خوشایندتر از درمان‌های سخت و پرهزینه‌ای مانند لیزر کردن باشد.

سفیده‌ تخم مرغ سرشار از ویتامین‌ها و آمینو اسیدهایی است که با تنگ کردن منافذ پوست از ایجاد جوش‌های جدید هم جلوگیری می‌کنند. با بخش مد و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید.

از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ:

سفیده‌ تخم‌مرغ سرشار از ویتامین‌ها و آمینو اسیدهایی است که با تنگ کردن منافذ پوست از ایجاد جوش‌های جدید هم جلوگیری می‌کنند.

ترفند ماندگار و عالی: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

روش از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ:

سفیده‌ تخم مرغ را در یک کاسه بریزید و آن‌قدر هم بزنید تا سفید شود و پُف کند. آن را به‌آرامی با انگشت روی پوستتان بمالید و بیشتر بر نقاط تیره و جاهای جوش متمرکز باشید.

بعد از خشک شدن سفیده‌ی تخم‌مرغ روی پوستتان، یک یا دو دقیقه صبر کنید و بعد آن را با آب گرم بشویید. این کار را دو تا سه بار در هفته تکرار کنید. اگر پوستتان خیلی خشک است بعد از شستن صورتتان با آب گرم می‌توانید از روغن زیتون استفاده کنید.

همچنین بخوانید: ماسک زنجبیل برای رشد مو: با این ماسک مو زیباترین موها نصیب شما می‌شود!

ماسک سفیده تخم مرغ و سیب زمینی برای جای جوش

از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ1

از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ: ترکیب سفیده تخم و سیب زمینی همیشه در دسترس است و می‌تواند ترکیب کارساز شما برای از بین بردن جای جوش‌های صورتتان باشد. سیب زمینی دارای مقادیر زیادی هیدروکربن و نشاسته است که برای صورت خاصیت ضد لک و از بین بردن جای جوش را دارد. بنابراین برای خلاص شدن از جای ناخوشایند جوش‌هایتان می‌توانید کمی سیب زمینی را میکس یا رنده کنید و با سفیده یک عدد تخم مرغ مخلوط کنید.

همچنین نگاه کنید به: چهره مورد علاقه مردان ایرانی: چرا کلویی کارداشیان از نظر مردان جذاب است؟

اگر تمایل داشتید می‌توانید چند قطره گلاب هم به مواد ماسکتان اضافه کنید. خوب این ترکیبات را مخلوط کنید تا حسابی یک‌دست شوند. حالا می‌توانید آن را روی پوست صورتتان یا فقط جای جوش‌هایتان قرار دهید و صبر کنید تا ۳۰ دقیقه روی پوستتان بماند تا بتواند اثربخشی مناسبش را روی پوست داشته باشد. سپس می‌توانید آن را بشویید و صورتتان را خشک کنید. تکرار این ماسک به صورت منظم و ۲ بار در هفته می‌تواند به راحتی جای جوش‌ها را از روی صورتان محو کند.

ماسک سفیده تخم مرغ و عسل و جوانه گندم برای جای جوش

از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ2: ماسک سفیده تخم مرغ و عسل و جوانه گندم برای جای جوش

از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ: اگر برای از بین بردن جای جوش‌ها به دنبال راه حل‌های ساده و خانگی هستید، ترکیب خانگی دیگری برای از بین بردن جای جوش و روشن کردن و سفید کردن پوستتان به شما معرفی می‌کنیم که از مخلوط شدن سفیده تخم مرغ و عسل و کمی هم جوانه گندم به دست می‌آید.

برای تهیه این ماسک می‌توانید سفیده یک تخم مرغ را جدا کنید و به آن یک قاشق عسل و کمی هم آب جوانه گندم یا پودر جوانه گندم را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد ماسکتان کاملا یک‌دست و یکنواخت شود. حالا می‌توانید با یک براش آرایشی آن را روی پوستتان بزنید و حدود ۳۰ دقیقه هم منتظر بمانید تا جذب پوستتان شود و بعد هم می‌توانید با آب ولرم یا سرد آن را کاملا پاک کنید. با تکرار این ماسک می‌توانید تاثیر مطلوبش را روی جای جوش‌هایتان به خوبی ببینید.

همچنین جالب است: چرا دختر شب در دنیای مدلینگ غوغا به پا کرده است؟

ماسک سفیده تخم مرغ و خیار برای جای جوش

از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ3: ماسک سفیده تخم مرغ و خیار برای جای جوش

از بین بردن جای جوش با سفیده تخم مرغ: ترکیب سفیده تخم مرغ و خیار یکی از بهترین ترکیبات برای از بین بردن جای جوش و قرمزی روی پوست است. خیار مملو از آب است و به همین دلیل می‌تواند خاصیت ترمیم کنندگی برای نواحی آسیب دیده پوست و جای جوش‌ها داشته باشد. بنابراین می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای از بین بردن جای جوش در کنار سفیده تخم مرغ باشد.

شاید مفید باشد: سفید کردن دندان و رفع سیاهی دور چشم با ماست خوردنی که واقعا جالبه!

برای تهیه این ماسک خانگی لازم است سفیده یک عدد تخم مرغ را جدا کنید و به آن یک خیار رنده شده را اضافه کنید و خوب هم بزنید. ماسک شما آماده است. می‌توانید به کمک یک براش آرایشی مخصوص ماسک، این مخلوط را روی پوستتان بزنید. در هر بار استفاده از این ماسک باید اجازه دهید که ۲۰ الی ۳۰ دقیقه مواد ماسک روی صورتتان باشد. بعد می‌توانید با آب کاملا آن را از روی صورتتان بشویید. توجه داشته باشید که هیچ ماسکی نمی‌تواند با یک بار استفاده نتیجه دلخواه شما را به شما نشان دهد؛ بنابراین در استفاده از آن تکرار به خرج دهید.

مطالبی که دیگران در حال دیدن هستند:

همچنین جالب است: از بین بردن غبغب با پودر کاد هندی به روشی آسان و بی خطر!

همچنین بخوانید: صاف کردن مو با نوشابه را برای یکبار هم شده امتحان کنید!

همچنین جالب خواهد بود: ماسک ضد ریزش مو که با آن ریزش موی شما قطع می‌شود!

درمان خانگی شوره سر با این ۲ روغن معجزه آسا و بسیار ساده!

خشکی پوست دست: اگر پوست دست‌هایتان خشک می‌شود این کارها را انجام دهید

لباس دردسر ساز دختر رهبر کره شمالی که خبرساز شده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا